Značky HUGO i BOSS dostávají novou identitu a představují ji v nových kampaních
Foto: archiv značky
Foto: archiv značky
Každá značka má svou historii, na kterou je pyšná, ke které se hlásí a které si váží. Na druhou stranu, věci se mění, a tak je někdy třeba jít s dobou a přizpůsobit tomu i značku – její tvorbu, marketing, komunikaci, ambasadory, prezentaci, třeba i logo a mnoho dalšího. Právě s takovou změnou celé identity nyní přichází HUGO BOSS v rámci svých dvou značek HUGO a BOSS.
Po dlouhých 50 letech HUGO BOSS představuje úplně nové logo pro svou dominantní značku BOSS, jež doprovází rebranding celé značky. HUGO není zanedbán a logo, které zaznamenalo poslední úpravy na začátku 90. let, dostalo také nový look.
Nejde ale „pouze“ o změnu loga, novinek je mnohem víc. Značky HUGO i BOSS prošly celkovou změnou identity a od tohoto okamžiku se soustředí více na nové, moderní pojetí, tvorbu a komunikaci. Jejich tvorba bude zaměřena více na mladší a globálně rozdílnější skupiny lidí, potenciální zákazníky. I díky tomu bude hravější a ležérnější, společně s pojetím konceptu obchodů. Jedno se však rozhodně nemění, a to je kvalita a preciznost, kterou produkty HUGO BOSS vždy měly a nadále mít budou. Dokonalost zůstává.
S novou identitou značky BOSS se představuje i nová kampaň s názvem #BeYourOwnBOSS pro sezonu jaro/léto 2022. Její tvorby se zhostil slavný módní fotograf Mikael Jansson a již nyní ji můžete vidět na online platformách značky. Zvolené osobnosti, které v ní vystupují, ve svém oboru vynikají a dalo by se říci, že jsou určitým způsobem „BOSSové“. Patří mezi ně topmodelky Kendall Jenner, Hailey Bieber a Joan Smalls, celosvětově známý rapper Future, mezinárodní TikTok hvězda Khaby Lame, zpěvák a herec Lee Min-ho, profesionální boxer Anthony Joshua, tenisový hráč Matteo Berrettini a běžkyně Alica Schmidt.
Kromě skvělých fotografií kampaň zahrnuje také podcasty, videa „behind the scenes“, instagramová reels a různé příběhy zúčastněných osobností, ve kterých budou například prozrazovat, kdo je podle nich „boss“ a jak se jím člověk stane. To vše můžete již nyní postupně sledovat na Instagramu BOSS.
Ani značka HUGO není pozadu s novou kampaní, jež dostala název #HowDoYouHUGO. I tu měl ve svých rukou fotograf Mikael Jansson, osobnostmi jsou zde topmodelka Adut Akech, rappeři Big Matthew a SAINt JHN a tanečník Maddie Ziegler. Nejen, že je to první kampaň v nové identitě značky HUGO, ale zároveň se vůbec poprvé v kampani společně objevuje pár Akech a SAINt JHN.
I tato kampaň je kromě fotografií doplněna o „behind the scenes“ videa, rozhovory nebo TikTok výzvy. Jednou z nich bude například zkouška tance, který dal dohromady Big Matthew, tvář značky, a Vik White, uživatel TikToku. Tento tanec bude nyní v rámci výzvy #HowDoYouHUGO přetvořen dalšími 60 uživateli, což vytvoří základní rozšíření kampaně. Tak co, přidáte se k nim i vy?
A ano, kampaň #HowDoYouHUGO bude soustředěna především na TikTok, ale pro ty z vás, kteří se na tuto platformu nepřipojili, máme pozitivní zprávy – nebude pouze tam. Očekávat můžeme také zapojení offline propagace pomocí malovaných muralů či pomalovaných autobusů a tramvají rozmístěných v několika městech po celém světě.