New online era is coming. Představujeme nový web HARPER'S BAZAAR

Značky HUGO i BOSS dostávají novou identitu a představují ji v nových kampaních

Značky HUGO a BOSS zažívají zásadní milník. Nová identita, nové logo, nová kampaň, nové tváře. A čeká nás toho jistě mnohem více.
Lucie Švábenská
——
27. ledna 2022

Foto: archiv značky

Každá značka má svou historii, na kterou je pyšná, ke které se hlásí a které si váží. Na druhou stranu, věci se mění, a tak je někdy třeba jít s dobou a přizpůsobit tomu i značku – její tvorbu, marketing, komunikaci, ambasadory, prezentaci, třeba i logo a mnoho dalšího. Právě s takovou změnou celé identity nyní přichází HUGO BOSS v rámci svých dvou značek HUGO a BOSS. 

HUGO i BOSS v novém kabátě

Po dlouhých 50 letech HUGO BOSS představuje úplně nové logo pro svou dominantní značku BOSS, jež doprovází rebranding celé značky. HUGO není zanedbán a logo, které zaznamenalo poslední úpravy na začátku 90. let, dostalo také nový look. 

Nejde ale „pouze“ o změnu loga, novinek je mnohem víc. Značky HUGO i BOSS prošly celkovou změnou identity a od tohoto okamžiku se soustředí více na nové, moderní pojetí, tvorbu a komunikaci. Jejich tvorba bude zaměřena více na mladší a globálně rozdílnější skupiny lidí, potenciální zákazníky. I díky tomu bude hravější a ležérnější, společně s pojetím konceptu obchodů. Jedno se však rozhodně nemění, a to je kvalita a preciznost, kterou produkty HUGO BOSS vždy měly a nadále mít budou. Dokonalost zůstává. 

#BeYourOwnBOSS

S novou identitou značky BOSS se představuje i nová kampaň s názvem #BeYourOwnBOSS pro sezonu jaro/léto 2022. Její tvorby se zhostil slavný módní fotograf Mikael Jansson a již nyní ji můžete vidět na online platformách značky. Zvolené osobnosti, které v ní vystupují, ve svém oboru vynikají a dalo by se říci, že jsou určitým způsobem „BOSSové“. Patří mezi ně topmodelky Kendall Jenner, Hailey Bieber a Joan Smalls, celosvětově známý rapper Future, mezinárodní TikTok hvězda Khaby Lame, zpěvák a herec Lee Min-ho, profesionální boxer Anthony Joshua, tenisový hráč Matteo Berrettini a běžkyně Alica Schmidt. 

Kromě skvělých fotografií kampaň zahrnuje také podcasty, videa „behind the scenes“, instagramová reels a různé příběhy zúčastněných osobností, ve kterých budou například prozrazovat, kdo je podle nich „boss“ a jak se jím člověk stane. To vše můžete již nyní postupně sledovat na Instagramu BOSS. 

#HowDoYouHUGO

Ani značka HUGO není pozadu s novou kampaní, jež dostala název #HowDoYouHUGO. I tu měl ve svých rukou fotograf Mikael Jansson, osobnostmi jsou zde topmodelka Adut Akech, rappeři Big Matthew a SAINt JHN a tanečník Maddie Ziegler. Nejen, že je to první kampaň v nové identitě značky HUGO, ale zároveň se vůbec poprvé v kampani společně objevuje pár Akech a SAINt JHN. 

I tato kampaň je kromě fotografií doplněna o „behind the scenes“ videa, rozhovory nebo TikTok výzvy. Jednou z nich bude například zkouška tance, který dal dohromady Big Matthew, tvář značky, a Vik White, uživatel TikToku. Tento tanec bude nyní v rámci výzvy #HowDoYouHUGO přetvořen dalšími 60 uživateli, což vytvoří základní rozšíření kampaně. Tak co, přidáte se k nim i vy?

A ano, kampaň #HowDoYouHUGO bude soustředěna především na TikTok, ale pro ty z vás, kteří se na tuto platformu nepřipojili, máme pozitivní zprávy – nebude pouze tam. Očekávat můžeme také zapojení offline propagace pomocí malovaných muralů či pomalovaných autobusů a tramvají rozmístěných v několika městech po celém světě. 

Objednejte si předplatné Harper‘s Bazaar

Předplatné

Podobné články

Sleduj nás
na instagramu