Šperky z lásky: KLENOTA představuje novou kampaň
Foto: archiv značky
Foto: archiv značky
Ateliér KLENOTA odhaluje novou kampaň nazvanou „Šperky z lásky“. Myšlenka, která se prolíná nejen touto kampaní, stojí i za filozofií celé značky – úzké propojení lásky a šperků. Šperky se stávají věčným symbolem lásky, skrze který každý píšeme svůj příběh plný prchavých momentů a jedinečných emocí.
Historické centrum Prahy není jen ideálním místem pro romantickou procházku. Můžete se sem vypravit i pro ručně vyráběné šperky, které tu vznikají pod značkou KLENOTA. Ta navazuje na bohatou českou tradici zlatnického řemesla, kterou oživuje použitím moderních technologií a nových postupů. Všechny šperky včetně snubních a zásnubních prstenů lze objednat online, což oceňují nejen mimopražští a zahraniční zákazníci, ale také ti, kteří si rádi rozmýšlí tento důležitý nákup v pohodlí domova.
Nejvýraznější charakteristikou šperků KLENOTA je nadčasový design, díky kterému se snadno navzájem kombinují a vrství. Samozřejmostí je použití vysoce kvalitních materiálů, jako je 14k zlato, diamanty či pečlivě vybrané přírodní kameny.
Úsměv, jemný dotek a pohled z očí do očí mnohdy řeknou víc než velké gesto nebo tisíc slov. Každý vztah tvoří drobné detaily, které známe jen my sami. I výjimečnost šperků spočívá v detailech.
„Je nám ctí, že se naše šperky stávají součástí osobních a milostných příběhů skutečných lidí. Každý šperk darovaný z lásky je mimořádný,“ popisuje svůj pohled na šperky Jarmila Slívová, zakladatelka značky.
Opravdová láska je na celý život. Stejně jako šperky, které se stávají neoddělitelnou součástí každodenních dnů, ale i oslavou výjimečných událostí. Do šperků jsou uloženy vzpomínky a emoce a při každém pohledu na ně tyto okamžiky znovu a znovu ožívají.