Znáte tyto tři námi vyzkoušené diety?

Je tu leden, nový rok, nový začátek. Mnoho z nás ho má spojený s předsevzetím začít cvičit, držet dietu, zkrátka zhubnout a pracovat na sobě a svém vysněném těle. Představujeme vám tři vyzkoušené diety, které fungují. Každá je jiná, můžete si tak vybrat tu svou.

Foto: archiv Instagramu @emmamiller

Lednové období je jako každý rok měsícem předsevzetích a změn, které si plánujeme ve všech možných oblastech našeho života. A není tomu jinak v oblasti životního stylu, hubnutí a jídelníčku. Jestli patříte mezi ty, kteří chtějí zhubnout a změnit své tělo, přinášíme vám tři námi vyzkoušené diety, které opravdu fungují.

Každá z nich je velmi rozdílná a je jenom na vás, pro kterou se rozhodnete. Ve všech třech případech je můžete přijmout jako dlouhodobý životní styl, a nejen jako dočasnou dietu. Výsledky jsou zaručené a po dosažení vaší vysněné váhy se můžete pouze přesunout do udržovacího režimu.

The Fine Diet

Foto: archiv Instagramu @thefinedietbook

Dr. Helena Porritt vede úspěšnou kliniku v Londýně na Harley Street a vysněné váhy pomohla dosáhnout nejedné celebritě. Její kniha The Fine Diet je k dostání jako e-book na Amazonu. Je napsaná velmi stručně a výstižně a stanovuje přesná pravidla toho, co můžete či nemůžete jíst. Dieta je založená na vysokém příjmu proteinů a nízkém příjmu sacharidů a cukrů. Je velmi blízká dietě keto, ale obsahuje méně tuků a více proteinů. V knize najdete výpis povolených potravin a příklad jídelníčku, díky čemuž výsledky uvidíte již první týden. V prvních týdnech dieta obsahuje zejména maso, ovoce jako jahody či borůvky a pár druhů zeleniny. Většina klientů dosáhne fantastických výsledků již za prvních šest týdnů a může se přesunout do udržovacího režimu, který je v knize také popsaný velmi výstižně. Pomalu přidáváte do diety produkty jako sýry, jiné druhy ovoce a zeleniny a stále udržujete velmi vysoký příjem proteinů. Emma Miller, britská modelka a influencerka, známá pro svou účast v populární reality show, je výborným příkladem, že dieta zabírá i na poslední tvrdohlavá kila, která se vždy těžce hubnou.

Keto

Foto: archiv Instagramu @keto_personal_diet

Keto dieta je již nějakou dobu velmi populární. Stačí se podívat na sociální platformy jako TikTok a vyskočí na vás obrovské množství motivačních profilů, které dosáhly díky ní obrovských výsledků. Na sociálních sítích najdete obrovské množství receptů. Dieta Keto je také populární mezi celebritami. Zakládá se na vysokém příjmu tuků a velmi nízkém příjmu cukrů. Přestože má spoustu odpůrců, přinesla velké výsledky například u lidí trpících epilepsií a má mnoho dalších benefitů. Je fantastická díky tomu, že zabírá velmi rychle. Jakmile se dostanete do stavu ketózy, vaše tělo spaluje jinak a kila jdou dolů velmi rychle. Jedinou nevýhodou může být v porovnání s výše zmíněnou The Fine Diet to, že na počátku musíte snížit i kalorický příjem. Dieta ale nabízí velké množství receptů a alternativ, dokonce i keto pečivo. To je v porovnání s The Fine Diet výhodou. Strava je pestřejší a nápaditější. Je jenom na vás, která se pro váš životní styl hodí více. Spousta lidí si vybírá keto jako životní styl a při udržování váhy se neomezují na kaloriích, pouze si udržují správný poměr tuků, proteinů a cukrů. Můžete si dokonce dopřát i alkohol. Na trhu navíc existují i keto čokoládové tyčinky a jiné pamlsky, které se vždy hodí, když vás honí mlsná.

Zhubněte jednou provždy - Antonia Mančingová

Foto: archiv Instagramu @antonia.macingova

Strava podle Antonie Mančingové nemá s výše uvedenými dietami nic moc společného. Jedná se o změnu jídelníčku, který vám přinese fantastické výsledky nejen co se týče postavy, ale i v kvalitě pleti, vlasů a celkové rovnováhy. Kniha Zhubněte jednou provždy vám nejprve představí očistný program, který trvá 28 dní a opravdu platí, že se projíte do štíhlosti. Tento program můžete opakovat kolikrát chcete a po dosažení vysněné váhy můžete díky receptům v druhé části knihy váhu pouze udržovat. Program je založený na tom, že tělu dodáváte velké množství vitamínů, které mu prospívají a dobře se vstřebávají. Obecně zde platí, čím více jíte, tím více hubnete. Autorka doporučuje najíst se do sytosti a klidně si i oběd zopakovat. Naopak, pokud omezujete množství, váha neubývá tak rychle. Na konci knihy Antonie také představuje potraviny, které jsou vhodné pro určité krevní skupiny. Tento způsob stravy se dá udržovat dlouhodobě, obsahuje lehce dostupné ingredience a pomůže vám i po zdravotní stránce.

Čtěte dál