Značka Burberry představila exkluzivní kapsulovou kolekci

Britský módní dům se spojil s kanadským multibrandem SSENSE a společně nyní uvedli jedinečnou kapsulovou kolekci.

Foto: archiv Burberry

Za poslední rok jsme všichni přemýšleli nad změnami v možnosti cestování, objevování nových měst, věcí, míst, lidí a také nad formou nakupování, včetně velkých společností a módních značek, jako je právě Burberry. Ta se nyní spojila se společností SSENSE a vytvořili společně projekt s názvem Imaginary Cities, v rámci kterého posouvají hranice a umožňují vám objevit několik cizích měst, ať už jste kdekoliv. Na webové stránce spolupráce Burberry X SSENSE vás krátká videa zavedou například do rušného Los Angeles, Tokia nebo Londýna. 

Projekt však samozřejmě není zvláštní pouze tím, že vás online provede městy, ale především svou kapsulovou kolekcí Mythical Alphabet, kterou v rámci něho vytvořili. Můžete ji zakoupit online i v obchodě v Soho v New Yorku, a to do 26. června.

Foto: archiv Burberry

Na designu spolupracovali s britským grafickým designérem Peterem Savillem a ilustrátorem Joem Ratcliffem. Ti vytvořili exkluzivní kousky, které spojují klasické Burberry barvy, zvířecí ilustrace a právě mystickou abecedu, podle níž se řada jmenuje. Obsahuje snadno nositelné a kombinovatelné kousky, které jsou jako stvořené pro horké letní dny. Hravé potisky pokrývají například hedvábné košile, trička, kraťasy, ale také například ikonické Burberry kabáty. Nezapomněli samozřejmě ani na doplňky. Pokud je potištěný kabát nebo košile na vás už moc, můžete zvolit pouze kabelku, šátek nebo třeba boty, které celý outfit pozvednou na další level. Jak se říká, kolikrát detaily dělají celek. 

Představení kolekce doplňuje speciálně vytvořený krátký film A-B-CITY, který zobrazuje novou kolekci v různých situacích života ve velkoměstě.  

Čtěte dál