Vosí pas a pevné břicho

Štíhlý pas je snem všech žen. Vyzkoušejte dva zaručené cviky zkušené lektorky Báry Voštové. Stačí je zařadit do vaší cvičební rutiny alespoň dvakrát až třikrát týdne. Pokud vytrváte, odměnou vám budou štíhlejší boky a pevnější břišní svaly.

Začnete v pozici bočního prkna s opřením o pokrčený spodní loket. Zpočátku můžete setrvat v pozici bočního prkna, kde máte na výběr dvě možnosti. Buď vrchní nohu necháte odloženou spolu se spodní, nebo vrchní nohu zlehka nadzvednete a zkusíte vydržet 20-30 sekund. V druhé variantě pokračujete vytažením vrchní ruky směrem k uchu, hlídejte si stabilní střed těla.

S nádechem držíte statickou pozici a ve výdechu spojíte pohyb paže a kolena, které k sobě přitahujete. Na každou stranu proveďte 6 až 8 opakování. Díky tomuto cviku také mimo boky komplexně zpevníme celé tělo a zlepšíme koordinaci.

Archiv Báry Voštové

Archiv Báry Voštové

Z bočního prkna vychází další cvik. Vytáhnete paži kolmo k zemi a provádíte rotaci v hrudní páteři. Pohyb vedete ve výdechu směrem za vaší dlaní. Pro tento cvik je ideální využít nácvik u zrcadla, kde si ohlídáte držení celého těla v rovině. Opět zkuste provést tento cvik v 6 až 8 opakováních na obě strany.

Archiv Báry Voštové

Archiv Báry Voštové

Další středu se opět můžete těšit na pokračování. 

Čtěte dál