Valentino vás zve do virtuálního domova Pierpaola Piccioliho

Prostřednictvím interaktivní virtuální reality Valentino Insights můžete nyní zažít atmosféru domova Pierpaola Piccioli. Kdo by odolal?

Foto: archiv Harper's Bazaar US

Virtuální realita není v dnešním světě již nic nového, dokonce i módní odvětví se do ní ponořuje čím dál víc. Nyní to opět dokazuje italská značka Valentino. Na svých webových stránkách nedávno zprovoznila tzv. Valentino Insights, díky čemuž dostáváte jedinečnou příležitost, při které si můžete vychutnat atmosféru domova jejich kreativního ředitele Pierpaola Piccioli.

Čeká na vás pohlcující zážitek, který obsahuje procházku po digitální 3D replice modernistické středomořské vily inspirované vlastním domovem Pierpaola v italském městě Nettuno, čímž se značka snaží přiblížit svým zákazníkům. 

Virtuální realita se stává čím dál větším hitem, a to především v tomto roce, pravděpodobně kvůli časté karanténě a celkové změně života, které postihly téměř každý kousek světa. V módním odvětví s VR již přišla například značka Balenciaga, která prostřednictvím fantasy videohry na jejich stránkách představila kolekci pro podzim 2021. Další italský velikán, Dolce & Gabbana, zase představil virtuální verze svých obchodů, v kterých si můžete online užívat nové kolekce. Valentino vás nevezme na dobrodružnou videohru, ani do svých butiků, ale nebojte, o produkty a novinky značky nepřijdete. 

Foto: archiv Harper's Bazaar US

Celý vizuál vytvořila firma Vertual a přestože se nejedná o videohru, zážitek se vám může částečně zdát podobný. Po „vstupu“ se ocitnete v rozlehlé vile s otevřeným půdorysem inspirovaným Piccioliho rezidencí v pobřežním městě hodinu od Říma, kde byl vychován. Vysoké stropy a velká okna dávají prostoru pocit velkoleposti, zatímco dekor – židle ve stylu 60. let a středové stoly – je vyobrazený v příjemných teplých barvách. Platforma nabízí také interakci, a to pomocí mnoha předmětů – červeného telefonu s hlasovým záznamem, gramofonu s upraveným seznamem skladeb Spotify a samozřejmě produktů Valentino, včetně nové tašky Roman Stud Chain Bag, kterou lze, jako všechny ostatní, zakoupit pouhým kliknutím na předmět. Nejen že tedy zažijete luxusní lifestyle kreativního ředitele značky Valentino, také se zabavíte, a nakonec si můžete udělat radost dokonalým kouskem této italské značky.

Valentino Insights je již nyní skvělým zážitkem, ale buďte ve střehu, protože značka bude postupně vše zdokonalovat, rozšiřovat a aktualizovat o své produkty, novinky a celkové aktivity brandu. 

Čtěte dál