Stylový náramek pro dobrou věc

Louis Vuitton pokračuje v pomoci syrským dětem a představuje náramky Silver Lockit Fluo

Foto: archiv značky             

Značka Louis Vuitton přichází s již třetím náramkem Silver Lockit, stylovým doplňkem, který pomáhá nadaci Unicef. Dobročinná kampaň usiluje o zvyšování povědomí a sbírá finanční prostředky na pomoc syrským dětem, které jsou jedny z nejvíce ohrožených na světě.

Foto: archiv značky

Nákupem náramku Silver Lockit Fluo věnují zákazníci finanční prostředky na podporu humanitárních programů UNICEF, které pomáhají více než jedenácti milionům dětí v Sýrii a sousedních zemích. Od zahájení prodeje náramků Silver Lockit v roce 2016 se v rámci této spolupráce vybralo pro programy UNICEF více než pět milionů dolarů. UNICEF zajišťuje dětem v Sýrii a sousedních zemích s nezávadnou pitnou vodou, sanitační zařízení a služby, potraviny a zdravotní péči, spolu s oděvy a přikrývkami pro zimní měsíce.

Silver Lockit, náramek inspirovaný cylindrickým bezpečnostním zámkem, který v roce 1890 vytvořil Georges Vuitton k ochraně nejcennějších věcí klientů, je symbolem ochrany. Byl zvolen jako symbol slibu pomoci dětem v naléhavé nouzi. Zámek z ryzího stříbra je na šňůrce v v pěti barvách (žlutá, oranžová, růžová, modrá a černá). 

Silver Lockit Fluo je v prodeji za cenu 250 EUR, přičemž 100 EUR z této částky jde na konto UNICEF.

Náramky jsou v prodeji od 22. června na louisvuitton.com a ve více než 138 obchodech Louis Vuitton po celém světě. 

Čtěte dál