Sněte neohroženě a bez hranic díky nové Bulgari kampani Magnifica 2021

Italská značka Bulgari je známá pro svůj jedinečný design a ten společně s nekonečnou krásou, představivostí a radostí oslavuje díky nové kampani s názvem Magnifica 2021.

Foto: archiv značky

Neúnavné hledání ideálu krásy a nekonečné kreativní horizonty. I to jsou atributy typické pro tvorbu římského klenotnického domu Bulgari, který proslul neopakovatelným designem svých kolekcí (ať už se jedná o šperky, či doplňky v podobě kabelek). Po 40 letech od prvního uvedení kampaně s názvem Dream nyní odkrývá novou cestu do úžasného světa za hranicemi prostoru a času a prostřednictvím svých snů dále šíří opulentní krásu. 

Kampaň s názvem Magnifica 2021 všechny vyzývá k tomu, aby dali neomezený průchod představivosti a nebáli se zhmotnit jakoukoliv vizi. Stejně jako Bulgari. Sněte neohroženě, bez hranic a bez omezení, a především vždy s radostí. Sny vás mohou vzít kamkoliv budete chtít a mají moc nádherně obohatit váš život. A už pouze pohled na tuto kampaň a šperky v ní zobrazené vám pozitivní emoce a inspiraci přinesou na sto procent. 

Foto: archiv značky

Tvářemi kampaně Magnifica 2021 se stalo úžasné kvarteto rozmanitých a talentovaných žen. Tvoří ho hollywoodská hvězda Zendaya, která se v kampani značky Bulgari objevuje již podruhé. Nesmí chybět ani zastoupení Itálie v podobě italské top modelky Vittorie Ceretti, jež má za sebou spolupráce s nejuznávanějšími návrháři a nejslavnějšími fotografy a pro italský dům Bulgari je unikátní inspirací. Nekonvenčnost a eleganci v kampani zpodobňuje thajská hudebnice a ikona K-popu Lalisa Manoban alias Lisa. V neposlední řadě značka oslovila supermodelku Lily Aldridge, která je členkou rodiny Bulgari již šestým rokem. Tyto čtyři nezkrotné a výrazné ženy si díky nezávislému přístupu a osobitým vizím dokázaly vybudovat oslnivou kariéru v různých oborech.

Kampaň vás přenese do světa nekonečné krásy, kde představivost nezná mezí. Vždyť jak by vypadal svět bez snů?

Čtěte dál