Michala Smelíková je jednou ze zakladatelek obchodu Jamie Collection, který se zaměřuje na volnočasovou módu - a módu, která je ideální pro oblíbený „gaučink“.
Foto: archiv Michaly Smelíkové
Mám to štěstí, že má práce je mým koníčkem a jsem za to moc vděčná. Vedle mé dosavadní profese manažerky v advokátní kanceláři, kde mám skvělé zázemí a mohu zúročit své organizační schopnosti a HR zkušenosti, mám také možnost věnovat se i jinému více kreativnímu oboru, ke kterému jsem tak nějak vždycky tíhla. Od rekonstrukcí interiérů a návrhů pokojů přes firmu s velkoobchodem a maloobchodem s kabelkami jsem se nyní pustila s týmem skvělých lidí do značky Jamie Collection. Od jisté doby (nebo možná věku) je pro mě totiž pohodlí a kvalita v módě velmi důležitá. Vytváříme pro naše zákazníky převážně volnočasovou, udržitelnou, kvalitně provedenou, a hlavně pohodlnou módu.
Myslím, že snad vším. Paní učitelka, zpěvačka, herečka, letuška i doktorka. Vždycky jsem byla společenská a týmový hráč a chtěla jsem pomáhat, takže se mi líbilo vše, kde bylo hodně lidí.
Moji rodiče. Vždycky nás se sestrou učili jít si za svým, makat na sobě a nevzdávat se. Sami na sobě nám ukazovali, že naši budoucnost máme hlavně ve svých rukou a že ne každé rozhodnutí, které uděláme, bude správné. Nechali nás rozhodovat o tom, co chceme udělat a myslím, že nás pak schválně nechali vykoupat v našich omylech, i když nám vždycky včas podali pomocnou ruku. Naučili nás, že nic není zadarmo, že všechno má svůj rub a líc a že s poctivostí nejdál dojdeme.
Ranní půlhodinka u kávy.
Pracovitost, vytrvalost, pokora.
Roláky všeho druhu, protože krásně protáhnou krk. Slim kalhoty, které zvýrazní štíhlé nohy a naši kabátovou vestu, protože ta vždycky doladí můj outfit a miluji, jak se hodí úplně ke všemu.
Jako rodiče čtyř dětí momentálně skloubit distanční výuku s mou prací, nezbláznit se a nestát se alkoholikem.
Pracovně jako velkou výzvu vnímám v tuto zvláštní dobu rozjet jakýkoliv nový projekt. Na Jamie Collection už nějakou dobu pracujeme, ale projekt jako takový i samotný prodej jsme spustily v první vlně epidemie. Není to úplně lehká doba na uvedení nové značky na trh, ale věřím, že tuhle výzvu dáme.