Salvatore Ferragamo odhalila kampaň jaro/léto 2019

Tradiční hodnoty módního domu v kolekci Paula Andrewa a objektivem Harleyho Weira.

V kampani pro sezónu jaro/léto 2019 se značka Salvatore Ferragamo rozhodla reflektovat svůj koncept Patchwork of Characters zachycením chvíle, kdy se skupina složená z různorodých jedinců oddává krásám sluncem zalité Itálie.

Foto: archiv značky

Kampaň nás zavede do zahrad soukromé vily poblíž Říma v oblasti Tuscia, ve kterých se setkávají přátelé, aby zažili ten pravý italský život. Obsazení kampaně (v kampani se objevují ženy a muži z celého světa a všech věkových kategorií) reflektuje diverzitu klientely Salvatore Ferragamo. Jakkoli rozmanití, všechny spojuje jedno – společné hodnoty: sofistikovaná schopnost se odlišit a bezpodmínečné přijímání druhých. A přesně tyto hodnoty jsou patrné také z designu kolekce Salvatore Ferragamo nadcházející sezóny, kterou vytvořil Paul Andrew a Guillaume Meilland.

Zelená bujará zahrada skvěle doplňuje svěží palmový vzor, který se kolekcí prolíná a okázalost zvoleného místa s tématem jednotnosti zase dokonale reflektuje významnost charakteristického prvku Salvatore Ferragamo – Gancini. Hlavní pozornost je v této kolekci upřena na nový Gancini monogram na hedvábné či žakárové látce a Gancini kování, které se objevuje na botách, brýlích a opascích.

Čtěte dál