Představujeme limitovanou charitativní kolekci Terezy Maxové a Dsquared2

Pomozte rodinám v životní krizi koupí nové exkluzivní kolekce „We are Family“.

Foto: archiv značky

Italská značka Dsquared2 oslavuje otevření pražského butiku na adrese Pařížská 28 uvedením limitované kolekce. Brand na ní spolupracoval s úspěšnou módní ikonou Terezou Maxovou, která je navíc známá pro svou charitativní činnost, a tak není žádným překvapením, že je zahrnutá i v této spolupráci. 

Kolekce s mottem „We are Family“ obsahuje čepice s nápisy DAD, MOM, GIRL, BOY a unisexové mikiny, které odkazují na poslání Terezy a její nadace, jež se stará o ohrožené děti, ale i matky samoživitelky a rodiny v tíživé situaci. Celá kolekce je tak posunuta na další level díky faktu, že 100 % výtěžku z prodeje této kolekce jde právě prostřednictvím Nadace Terezy Maxové dětem na pomoc rodinám v životní krizi.

Spojení talentovaných návrhářů a dobročinné modelky

Základním posláním této nadace je umožnit každému dítěti vyrůstat v rodině. Česká republika se bohužel za posledních několik let umístila na předních příčkách v Evropě v počtu dětí vyrůstajících mimo vlastní rodinu, což jsou smutné výsledky, které se Tereza Maxová a její nadace snaží již od roku 1997 změnit. Také proto je pro Terezu velmi důležitý vzkaz celé této kampaně „We are Family“. Odkazuje na její celoživotní snahu pomáhat opuštěným dětem v nouzi.

Foto: archiv značky

„Mám velkou radost ze spolupráce s kreativním týmem Dsquared2, Deanem a Danem. Moc mě bavila a jsem ráda, že se za podpory společnosti Luxury Brand Management, do jehož portfolia Dsquared2 butik spadá, zrodil projekt „We are Family“, z něhož jde celých 100 % výtěžku na pomoc rodinám v krizové situaci a matkám samoživitelkám. Tímto i děkuji všem osobnostem, které projekt podpořily,“ uvedla patronka nadace Tereza Maxová.

Značku Dsquared2 tvoří talentované návrhářské duo a zároveň identická dvojčata Dean a Dan Catenovi, která vystudovala slavnou newyorskou školu Parson’s School of Design a za dalších 8 let se odstěhovala do Itálie splnit si svůj sen. Jejich tvorba je provokativní, s odkazem na poslední módní trendy a s italským důrazem na kvalitu. Dámské i pánské kolekce měly ihned obrovský úspěch a získaly si i hvězdy jako Beyoncé, Britney Spears, Luise Fonsi či Malumu.

Osobnosti podporují kampaň „We are Family“

Celá kolekce je tak předpovězena k úspěchu. Má kvalitní materiály, skvělý design a dokonalý příběh. „K jedinečné kolekci, která je v prodeji v limitovaném množství exkluzivně v butiku Dsquared2 v Pařížské ulici nebo online na @dsquared2czech, vznikla kampaň, ke které se připojila řada přátel a známých osobností v čele s Evou Herzigovou, Alenou Šeredovou, Aňou Geislerovou, Tomášem a Ester Berdychovými, Radkem Štěpánkem, Monikou Bagárovou a Makhmudem Muradovem, Renatou Langmannovou a Ondřejem Novotným, Nikol Štíbrovou, Tobiasem Fetterleinem a mnoho dalšími,“ dodává Petr Jindra, Marketing/PR& Buying Director společnosti Luxury Brand Management.

Kolekce je od dnešního dne v prodeji. Pokud tedy chcete přispět na dobrou věc koupí kousku s mottem „We are Family“, neváhejte. Věříme, že nejen díky svému příběhu, ale také zpracování, bude brzy pryč!

Čtěte dál