Nákup nového blýskavého doplňku může nyní znamenat mnohem více než kdy jindy. Udělejte si radost z kolekcí, kterými zároveň podpoříte ty, kteří to potřebují.
Šperkem nepohrdne žádná žena. Je to krásný detail, kterým můžete vyjádřit část sebe sama a váš osobitý styl. Avšak koupí blýskavého doplňku také můžete podpořit dobrou věc.
Pandora se rozhodla společně s múzou značky Halimou Aden podpořit UNICEF ve spojení s ikonickým hitem One Love, který rodina Boba Marleyho uvedla v novém pojetí. S cílem zabránit tomu, aby se pandemie COVID-19 stala trvalým ohrožením nejzranitelnějších dětí světa, přispěje společnost Pandora jedním dolarem ke každému dolaru darovanému prostřednictvím iniciativy One Love až do výše 1 milionu $. S prvním milionem dolarů darovaným přispěvateli z celého světa a zdvojnásobeným společností Pandora bude organizace UNICEF schopna zajistit nezbytné vybavení a podporu pro ohrožené děti a mládež.
Při příležitosti znovuotevření svých obchodů společnost Tiffany & Co. představuje charitativní kampaň Tiffany Infinite Strength, během níž bude 100 % zisku z celosvětového prodeje kolekce Tiffany Infinity v období od 1. července do 31. srpna věnováno humanitární organizaci CARE. Získané prostředky podpoří činnost organizace CARE, konkrétně pak řešení finanční odolnosti nejzranitelnějších komunit dotčených pandemií COVID-19, hlavně žen a lidí barevné pleti, přičemž minimální závazek činí 2 miliony USD.
Módní dům Louis Vuitton pokračuje v kampani #MAKEAPROMISE, v které usiluje o zvýšení povědomí a finanční sbírce pro UNICEF na pomoc těm nejzranitelnějším dětem na celém světě. Uvádí první náramek Silver Lockit – symbolizující ochranu a péči – který navrhl Virgil Abloh, ředitel pánských kolekcí Louis Vuitton. Silver Lockit je inspirovaný zámkem, který v roce 1890 vytvořil Georges Vuitton k ochraně nejcennějších věcí klientů značky. Nový design je moderní, ale okamžitě rozpoznatelný a přidává další dimenzi stávající kolekce náramků. Je inspirován kolekcí jaro/léto 2020 od Virgila Abloha a nabízí se ve čtyřech barvách: černá, oranžová, celadon (zelená) a modrá s nádechem žluté. Od zahájení prodeje se v rámci partnerství Louis Vuitton a UNICEF podařilo vybrat již téměř 10 milionů dolarů.
Snaha pomáhat dětem prostřednictvím lepšího vzdělání spojila šperkařský dům Bulgari s dobročinnou organizací Save the Children již v roce 2009. Tato spolupráce přetrvala dodnes a společně byl přijat závazek #SAVETHEFUTURE, tedy zachránit prostřednictvím distančního vzdělávání budoucnost pro znevýhodněné děti a mládež. V Itálii se aktuálně konkrétně jedná o projekt Punto Luce delle Arti– vzdělávacího střediska zasvěceného umění a řemeslům.
Šperkařská firma Swarovski se angažuje v oblasti ochrany vodních zdrojů po celém světě. V rámci této aktivity vytvořila kolekci Waterschool, která na důležitost ochrany vodních zdrojů upozorňuje. Kolekce vznikla už v březnu roku 2019 a komunitní investiční program již roku 2000, Swarovski v této iniciativě nadále pokračuje. Součástí kolekce Atelier Swarovski Waterschool je křišťálový přívěsek ve tvaru mušle, který pochází z kolekce křišťálů navržených slavnou filmařkou a ochránkyní životního prostředí Céline Cousteau. Přívěsek je k dispozici ve dvou velikostech, pěti barevných variantách a část prodejní ceny každého produktu poputuje ve prospěch programu Swarovski Waterschool.
Bára Nesvadbová se věnuje řadě charitativních projektů a nyní se spojila s českou klenotnickou značkou ALOve, která je již 4 roky sesterskou značkou největší české klenotnické značky ALO diamonds. Navrhla kolekci náramků, které tvoří především srdíčka z bílého, růžového a ze žlutého zlata. Ta jsou doplněna šňůrkou, symbolizující svou barvou odlišné věci – Vášeň, Touhu a Lásku. Zakoupením tohoto náramku pomáháte holčičce Leonce Plintové, která se narodila předčasně a byla ji diagnostikována dětská mozková obrna a spastická diparéza. Při zakoupení náramku na její léčbu poputuje 50 % z ceny.