Oblíbený Manifesto Market zahájil novou sezonu

Jaro může začít!

Minulý týden znovuotevřel své brány Manifesto Market. Ojedinělý koncept s pečlivě vybíranými pop up restauracemi a bary, nedávno oceněný titulem Obchodník roku za nejlepší zákaznický zážitek. 

Foto: Jakub Červenka

V Manifestu budou nadále působit nejoblíbenější jména – Matteo de Carli, Poké Haus a Vinohradský pivovar čepující do skla – a přibude k nim Chu Yakitori šéfkuchaře Levitate Christiana Duy Chu, QQ Asian Kicthen, bar Le Valmont Bubbles Bar nebo autentická neapolská pizzerie Da Antonio. 

Foto: Jakub Červenka

Manifesto loni navštívilo na 650 tisíc lidí, což odpovídá téměř polovině Prahy. Na sociálních sítích Manifesto zasáhlo okolo 4 milionů lidí, takže pokud jste tam vloni nestihli zajít, určitě to napravte. I vašemu instagramu bude Manifesto slušet.

Foto: Jakub Červenka

„Nemůžeme se dočkat, až si s prvními letošními návštěvníky přiťukneme pivem z Vinohradského pivovaru, čepovaným do opravdových sklenic s originálním motivem Manifesta. Bude to nejen nesrovnatelně lepší zážitek, ale hlavně zbavíme náš provoz velkého množství jednorázových kompostovatelných kelímků. Loni jsme se učili za pochodu. Na některé větší změny jsme potřebovali pár týdnů,” podělil se zakladatel Martin Barry o významnou novinku.

Foto: Jakub Červenka

Sklenice jsou jedna z hmatatelných změn. Pořadatelé se však v sezoně 2019 soustředí hlavně na vývoj digitálních vylepšení, díky nimž se hostům zkrátí čekání na porci, ještě více usnadní způsob placení a objednávky bude možné vyřizovat od stolu, třeba i toho v kanceláři.

Jinými slovy, hodně úsilí je věnováno tomu, aby se dokonalý zážitek z místa propojil s uživatelsky vstřícnou online zkušeností. Inovace má Manifesto ve své DNA – Manifesto se díky Mastercard stalo prvním bezhotovostním místem v Česku, s velmi pozitivním ohlasem na straně návštěvníků i provozu.

Foto: Jakub Červenka

V březnu bude Manifesto otevřeno čtvrtek až neděle. Od dubna pak 7 dní v týdnu. Můžete si také rezervovat iglú na soukromou "party". To si zarezervujte na portálu goout.net.

Veškeré informace o tomto ojedinělém projektu najdete na webu manifesto.city, nebo na soociálních sítích. Facebook @manifesto.market, Instagram @manifesto.market.

Čtěte dál