Obchodníci v Pařížské vás vítají

Již skoro celý týden je znovu otevřená Pařížská ulice. Už jste se vydali okouknout své vyhlídnuté kousky, nebo stále tápete, který je ten pravý pro tuto sezónu? Přinášíme vám třetí, poslední část rozhovorů s luxusními značkami z této proslulé ulice v centru Prahy, v které se dozvíte nejen tipy na ty správné kousky přímo od zástupců značek, ale také jak aktuální situace ovlivňuje jejich prodej nebo proč se nákupů nemusíte obávat ani v této době.

Foto: archiv Cartier

Pařížská ulice plná luxusu je již necelý týden otevřena a postupně se opět plní netrpělivými zákazníky toužícími po troše materiální radosti. Protože proč ne! Ačkoliv toto byly a stále z určité části jsou těžké časy, tak možná právě nyní je čas na to, udělat si radost v podobě hezkého kousku od naší oblíbené značky. My jsme je postupně vyzpovídali. V pondělí jsme vám částečně přiblížili novinky od Bulgari, zjistili jsme, jak se změnil přístup k prodeji v síti obchodů Literix Group, do které patří například Red Valentino, a také nám Burberry prozradilo, jaký must have kousek určitě nesmí uniknout vašemu oku. Ve čtvrtek jsme vám již přinesli více podrobností od značek Christian Dior, Hublot, Elisabetta Franchi, Space, Tiffany & Co. a společnosti Luxury Brand Management či Nespresso.

Nyní vám přinášíme poslední část této trilogie rozhovorů, v kterém vám PR zástupkyně značky Pinko a Philipp Plein Dominika Rykrová přiblíží novinky, Veronika Vénosová se nás ujala za společnost Literix Group a PR manažerka společnosti Carollinum, zastupující butiky Rolex, Patek Philippe a Carollinum, Kateřina Daňková nám prozradila, zda se mění její strategie prodeje. Nakonec jsme si nenechali ujít ani Montblanc a legendární šperkařský dům Cartier, kde jsme si popovídali se Zitou Vinšovou. 

Na jaké produkty se nyní můžeme těšit a neměli bychom si je nechat ujít? 

Cartier

Ze šperků nyní Cartier představuje novinku v kolekci Clash de Cartier.

Po kolekci z růžového zlata, kterou Cartier uvedl minulý rok, představuje nyní v dubnu novinku kolekci šperků Clash de Cartier v provedení z bílého zlata a růžové v kombinaci s amazonitem - kamenem klidu, intuice, odvahy a pravdy. Tato kolekce vyzývá klasické formy i estetické dědictví domu Cartier a balancuje na hranici mezi čistým designem a výraznými tvary plnými energie. Kombinace cvoků, korálků a tzv. Clou de Paris – zlatých hranatých čtverců s pyramidovým efektem – společně vytvářejí jedinečný tvar, který se stává novou stěžejní kolekcí Cartier. Šperky jsou jasné, ostře definované s architektonickou linií, mají v sobě pohyb, který kontrastuje s dosavadními ikonami Cartier jako Juste un Clou, Love nebo Trinity a jejich hladkými, zaoblenými konturami. Revoluční design, který posouvá hranice stylu. Kolekce nemá o nic menší ambice, než se se svým odvážným mixem aristokratických prvků stát novou ikonou Cartier.  

Foto: archiv Cartier

Pokud budeme mluvit o hodinkách, poté určitě Maillon de Cartier, které jsou především vyjádřením stylu. Řetízkový náramek má svůj jedinečný rukopis, který ctí klasický kodex, zatímco znovu objevuje dnešní postoje. Hodinky Maillon de Cartier jsou šperkem, který byl navržený hodinářským ateliérem Cartier. Skvostné hodinky mají své čestné místo v kreativním repertoáru domu Cartier. Jednotlivé články náramku jsou vyrovnané a sladěné dle stylu a pojetí Cartier. Dokonale zaoblené a opulentní, pohybující se v čase s velmi ženskou elegancí.

Foto: archiv Cartier

Pinko

U nás to jsou rozhodně třásně typické pro Rock'n roll a Rodeo, dále Safari kousky, které se v kolekci objevují. Jsou obrovským hitem sezony. Proto se tváří této kolekce stala modelka Lily Altridge, které tento styl velice sedne.

Foto: archiv Pinko

Carollinum 

Naši zákazníci se budou moci těšit na mnohé z novinek od A. Lange & Söhne, Breitling, IWC, Jaeger-LeCoultre, Panerai a dalších značek. Některé z novinek, například od Vacheron Constantin (dámská řada Égérie) či TAG Heuer (Autavia), jsme dostali koncem února a začátkem března, jen několik dní, respektive týdnů před uzavřením butiků.

Foto: archiv Carollinum

Philipp Plein

V této sezoně rozhodně kousek z KISS COLLECTION. Mikiny a trika s potiskem kapely dominují v pánské i dámské kolekci. V rockovém duchu je také zbytek kolekce, Gothic style a zdobné hroty.

Foto: archiv Philipp Plein

Montblanc

Mezi Montblanc největší novinky, které nyní představuje, patří chytré hodinky Montblanc Summit 2+, které maximálně usnadňují i ten nejnáročnější pracovní a volnočasový životní styl. Elegantní design v sobě propojuje jemné hodinářské umění Montblanc s prvky tradičních švýcarských hodinek a špičkové technologie. Zabudovaný reproduktor dokonce umožňuje hodinkám Summit 2+ přístup k hlasovým službám, jako jsou hovory nebo Google Assistant. Pomůžou vám také docílit těch nejlepších fyzických výkonů díky fitness asistentovi VO2max, který doporučuje personalizované cvičení.

Foto: archiv Montblanc

Druhou novinkou jsou bezdrátová sluchátka, která kombinují elegantní design Montblanc, vysoký komfort a zvuk té nejvyšší kvality. Skládací a kompaktní, bezdrátová sluchátka MB 01 jsou nepostradatelným společníkem nejen pro stylové cestovatele. Jsou vybavena technologií pro potlačení okolního hluku, pyšní se působivým zvukem s vysokou kvalitou, ergonomickým designem pro ještě větší komfort, kvalitními materiály a zpracováním pro dlouhou životnost či Google Assistantem umožňujícím personalizaci včetně ovládání pomocí hlasu.

Foto: archiv Montblanc

Literix Group

Mezi must have kousky bychom určitě zařadili kabelku Devotion od Dolce Gabbany v provedení z proplétané kůže. Zároveň také máme úplně poprvé v Brunello Cucinelli dětskou kolekci. 

Foto: archiv Literix Group

Na co se těšíte po znovuotevření nejvíce?

Philipp Plein

Na kontakt se zákazníky i spolupráci s kolegy ve firmě. Zároveň na návrat do běžného a hlavně pracovního života.

Roley Boutique, Patek Philippe Boutique, Carollinum

Náš byznys je o emocích, jež společně s milovníky hodinek sdílíme. Rodinná hodinářská firma, jako je ta naše, s víc než desítkou těch nejprestižnějších hodinářských značek na trhu, má prodej založený na osobních vztazích s klienty, ty jsme si budovali a stále budujeme už léta. A právě to nás na naší práci baví, potkávat se s lidmi a těšit se z jejich nadšení pro hodinářské řemeslo.

Foto: archiv Carollinum

Pinko

Na naše klientky a hlavně na to, že můžeme znovu prodávat krásnou kolekci jaro/léto 2020, která se nesmírně povedla.

Jaké změny mohou klienti očekávat? 

Philipp Plein

Určitě v zásadě plno bezpečnostních opatření, zakrytá ústa, dezinfekce či rukavice, to vše je teď běžnou součástí prodeje. Navíc dezinfikujeme prostory butiku a zázemí.

Produkty zůstaly stejné, ale bez možnosti vyzkoušení v kabinkách.

Rolex Boutique, Patek Philippe Boutique, Carollinum

Prodej hodinek probíhá za zpřísněných hygienických pravidel, ale ta nebrání příjemnému zážitku z nakupování. Pro zajištění maximálního bezpečí jsme vybaveni dezinfekcemi, všechna místa, včetně VIP salonků, jsou po každém klientovi čištěna, prodáváme v rouškách. Hodinky se s lihem nesnesou, a tak nadále obsluhujeme a prezentujeme hodinky v rukavicích. To je zcela běžná praxe i za normálních okolností, neboť je při manipulaci nežádoucí, aby se hodinky poškrábaly. Pokud si zákazník chce hodinky vyzkoušet na zápěstí a vzít do rukou, jsou pro něj k dispozici speciální zkoušecí rukavice. Naše prodejny disponují diskrétními oddělenými prostory - VIP salonky. V butiku Carollinum a Rolex máme dvě tyto VIP místnosti, butik Patek Philippe disponuje jedním takovým prostorem. Zavedli jsme službu concierge a klientům, kteří nechtějí přijet do centra, dovezeme hodinky až domů.

Foto: archiv Patek Philippe

Burberry

Pro Burberry je zdraví a bezpečnost našich zaměstnanců a klientů na prvním místě, proto přistoupila naše společnost k opatření ochraných pomůcek pro všechny a bude také regulovaný vstup klientů do prodejny. Této situaci jsme byli nuceni dočasně přizpůsobit otevírací dobu, a také díky dané situaci, kdy není dovoleno zkoušení kolekce na obchodě, bude klientům umožněno, aby si kolekci zakoupili, doma vyzkoušeli a v případě nutnosti ji vrátili či vyměnili. Na naší kolekci a zásobení prodejny se to nijak neodrazí.

Pinko

Řídíme se opatřeními nařízenými vládou, hygiena, zakrytá ústa, odstupy od zákazníků, navíc dezinfikujeme všechny prostory. Upravili jsme nepatrně otevírací dobu. 

Foto: archiv Pinko

Změnil se u vás business přístup?

Burberry

Burberry zatím ani v této nelehké době neplánuje žádné razantní business změny. Ukázalo se, jak stabilní firmou je a jak skvěle a rychle je schopná reagovat na tuto situaci a postarat se a zasupportovat všechny své zaměstnance.

Rolex Boutique, Patek Philippe Boutique, Carollinum 

Hodně firem se přesouvá na online, což v našem byznysu dost dobře nejde. Sice připravujeme nový web a e-shop, ten ale bude sloužit především pro naše velkoobchodní značky a partnery či korporátní klientelu. Máme profesionální a kvalitní tým lidí i obchodní strategii, kterou nebudeme měnit. Silné zázemí rodinné hodinářské firmy se světovými značkami v portfoliu, hodinářským servisem a velkoobchodem považujeme za náš hlavní benefit.

Foto: archiv Rolex

Pinko

Nečekáme, až k nám zákazník přijde, ale nyní rozvíjíme také cestu online. Zákaznice má možnost prohlédnout si kolekci pomocí video callu, chatu, online. Zboží následně doručíme na konkrétní adresu.

Philipp Plein

Během karantény a uzavření našeho butiku jsme se více než kdykoliv předtím zaměřili na sociální sítě. Byli jsme tak i nadále v kontaktu s našimi zákazníky, kteří měli i přes tato omezení přístup k nové kolekci. Nyní nabízíme navíc možnost vybrat zboží online, pomocí video callu, chatu a doručení na adresu zákazníka.

Foto: archiv Philipp Plein

Čtěte dál