Mercedes-Benz Prague Fashion Week je již téměř tu a my vám v následujících týdnech přineseme rozhovory s návrháři. Prozradili nám nejen exkluzivní informace o kolekcích, na které se v rámci MBPFW budete moci těšit, ale také například to, jak je poznamenaly události tohoto roku či kam by se MBPFW a móda měli do budoucna posunout. Nyní se nám svěřila značka NAUT, za kterou stojí designéři Lukáš Procházka a Filip Nguyen.
Foto: archiv Instagramu @carrynaut
Přesunutí prodeje a komunikace do online a opuštění studia nám dalo nadhled, přimělo nás to k novým kreativní procesům. Díky tomu, že náš koncept čerpá z našich kulturních pozadí a vášně pro funkční design, jsme nemuseli nijak opouštět od jeho původních myšlenek, spíš jsme to celé chápali jako šanci se na ně více zaměřit, a navíc vypilovat to, co chceme doopravdy prezentovat.
Moc děkujeme. Celá kolekce skutečně stála v mnohém na tradicích a nadčasovosti, avšak se současným přesahem. Nyní jsme tyto inspirace posunuli ještě o kus dál. Zaměřili jsme se na řemeslo skryté za našimi nejoblíbenějšími kousky. Možné spolupráce ještě necháme tajemstvím.
Foto: archiv Instagramu @carrynaut
Nemůžeme se dočkat představení části NAUT, kterou jsme dosud ukazovali pouze v náznacích. Budeme se prezentovat na dvou místech, od soboty 5. 9. do úterý 8. 9. v klášteře sv. Gabriela, v neděli 6. 9. se ukážeme na eventu NAUT REVEAL v hotelu Emblem. Budete nám poté muset povědět, co na to celé říkáte.
Máme tu spoustu opravdu talentovaných designérů a spoustu show, na které se těšíme. Jsme zvědaví, jaký letošní ročník bude.
Mnoho částí světa se z pandemie teprve těžce vzpamatovává, zatímco jiné ji ještě naplno prožívají. Přirozeně tak lidé mění priority, více přemýšlí o tom, za co utrácet, a nakupují méně. Bereme to na vědomí, přemýšlíme o tom, co je skutečně nutné, nad životností výrobků, i nad jejich samotnou produkcí.