Nakupovat přes Instagram bude ještě snadnější

Vysněná kabelka na profilu vaší oblíbené #InstaGirl bude o několik kliků dostupnější.

Foto: IMAXtree

Také v poslední době tvoříte své wish listy z 99 % podle fotek, na které narazíte ve feedu na Instagramu? Pak vás potěší zpráva vycházející z informací z článku na webu The Verge - Instagram by měl brzy spustit novou aplikaci věnovanou výhradně online nákupům.

Ačkoliv se mluvčí sociální sítě odmítli ke spekulacím vyjádřit, zdroje uvádějí, že společnost věří ve svůj potenciál výrazně rozšířit své působení a vliv ve sféře e-commerce. Nová aplikace je zatím ve vývoji a není známo, kdy by měla být dokončena, ale snad půjde vše hladce a tvůrci se nerozhodnou její spuštění odpískat.

Instagram v současné době používá více než 1 bilion uživatelů a přes 15 milionů těchto uživatelů je zaregistrováno jako byznys. První značné usnadnění nákupů v rámci Instagramu bylo uvedení speciálních tagů v roce 2016. Ty uživatelům poskytují potřebné informace o produktu, aniž by museli opustit aplikaci.

Foto: IMAXtree

Nejaktuálnější přírůstek do instagramové rodiny rozšíření je IGTV – reakce sítě na stále rostoucí oblíbenost videí a kontentu sdíleného na YouTube. IGTV je sice k dispozici i jako samostatná aplikace, ale videa jsou dostupná rovněž v rámci klasického Instagramu.

„Formát videí je uzpůsobený sdílení na smartphonech – videa na IGTV jsou vertikální a zaplní celou obrazovku. Odpadá také časový limit jedné minuty, který je v rámci Insta Stories. Na IGTV může být nahráno video dlouhé až jednu hodinu,“ popisuje spoluzakladatel a CEO Kevin Systrom. „Instagram byl vždy místem ke sdílení, zábavě, vzdělávání a inspiraci. S vaší pomocí bude IGTV novou kapitolou video kontentu na Instagramu. Kapitolou, která vás zase o něco více sblíží s lidmi, kteří vás inspirují,“ uzavírá Systrom.

Čtěte dál