Mercedes-Benz Prague Fashion Week se blíží!

Organizátoři slibují nejvíce návrhářů, nejdelší molo, přehlídkový blok věnovaný udržitelné módě a nové kategorie vstupenek.

Podzimní edice MBPFW proběhne od 30. srpna do 6. září a představí vize módních návrhářů na sezónu jaro/léto 2020. Letos se můžeme těšit na představení jednadvaceti návrhářů a značek, nejvyšší počet vysokých škol oděvního designu, ale i na nejdelší molo v historii konání pražského týdne módy. Akce se uskuteční v barokním komplexu karlínské Invalidovny.

Foto: MBPFW

Největší programovou novinkou, kterou organizační tým přichystal na září, je uvedení přehlídkového bloku zaměřeného na udržitelnou módu. „Reagujeme jak na poptávku návrhářů, tak na vzrůstající zájem zákazníků o etickou módu. V září poprvé uvedeme přehlídkový blok s podtitulem Sustainable fashion, který se stane pravidelnou součástí programu,“ vysvětluje ředitel MBFPW Lukáš Loskot. První „zelený“ blok naplní návrhářka Iva Burkertová se svou značkou ODIVI a návrhář Adam Kost.

„Sezónu od sezóny zaznamenáváme pokrok v tom, že se designéři soustředí nejen na kolekci, ale také na způsob, jak ji předvést. Čekají nás jak atypické formáty prezentace, tak vlastní lokace,“ říká Lukáš Loskot. Pro svůj originální způsob se rozhodli Jan Černý a Zuzana Kubíčková, u nichž se to již stává tradicí, dále také Dominika Kozáková, návrhářské duo LAFORMELA, Zoltán Tóth a oděvní designérka a profesorka pražské UMPRUM Liběna Rochová, která svou kolekci na MBPFW uvede vůbec poprvé.

Organizační změnou prošel také prodej vstupenek. Vstupenky na stání na celý přehlídkový program nově nahradí vstupenky k sezení na jednotlivé přehlídkové bloky. Jedna taková vstupenka bude stát 500 Kč. Nadále budou k dostání také VIP vstupenky na kompletní program, ty budou v prodeji za 12 000 Kč.

Předprodej vstupenek na edici MBPFW jaro/léto 2020 je od 23. července v síti GoOut.

Čtěte dál