Máte plán, jak zatočit s celulitidou?

Když už vám ukončený lockdown dovolí být venku, znemožní to pro změnu nekonečný déšť. Co takhle vzniklý mezičas využít ve svůj prospěch?

Foto: Shutterstock

S málokterou, možná dokonce s žádnou jinou, vadou na kráse nepociťují ženy takovou marnost jako s celulitidou. A není divu, když je v dnešní době téměř nereálné se jí vyhnout. Jednou za ni může nevhodná strava, jindy málo pohybu, a když už v tom nehraje roli genetika, tak jsou zase na vině nahromaděné toxiny. Proti čemu bojovat dřív?

Pokud si pozorně všimnete, tak většina sportovkyň v řadách atletek, krasobruslařek nebo třeba tenistek celulitidou až na výjimky netrpí. A není to pouze vyváženou, kvalitní stravou nebo správně proudící lymfou, ale především pravidelnou pohybovou aktivitou, která je mimochodem lékem na spousty neduhů, včetně pomerančové kůže.

Spolu s přiměřeným množstvím pohybu však musí jít ruku v ruce i další účinné zbraně (níže). A hlavně je důležitá p-r-a-v-i-d-e-l-n-o-s-t, protože bez té se daleko nedostanete.

1/ Triky s jídlem

Očesat jídelníček od přebytečných cukrů a dbát na každodenní vyvážený poměr živin je skvělá myšlenka, ale pokud své snažení podpoříte ještě doplňkem stravy, jenž vás zbaví toxinů, přebytečné vody, rozproudí krevní oběh a podpoří spalování tuků, jako to umí Action-Capitons od D-Lab, urazíte velký a hlavně rychlý krok vpřed. Nemůže chybět zásada z nejdůležitějších – dodržování pitného režimu. Mimo jiné zásluhy pomůže odplavit toxiny z těla.

2/ Rocvičte to!

Zkusíte-li nejlépe obden střídat aerobní aktivitu s posilováním problémových partií a ideálně ještě třeba s jógou, záhy zaznamenáte rozdíl. Jednostranný pohyb je totiž rovněž na dolíčky krátký, proto se vyplácí pestrost. U posilování inkriminovaných zón si můžete cvičení ztížit posilovací gumou.

Tip: Postavte se rovně s rukama spuštěnýma podél těla. Gumu umístěte okolo kotníků a zvedejte nohu před sebe s chodidlem ohnutým do „fajfky“, kam vás až guma pustí. Chvíli v této pozici vydržte a vraťte zpět. Stojnou nohu přitom mějte mírně pokrčenou. Zopakujte pohyb 25krát a nohy vystřídejte.

3/ Tahy krásy

Občasné promasírování pokožky v obávaných partiích k ničemu nevede, to už jistě víte. I v tomto případě vítězí pravidelnost, jinak se velkých změn nedočkáte. Pokud si k tomu přizvete prostředníka, který ví, jak zvýšit mikrocirkulaci, odvést toxiny a ještě zbavit pokožku odumřelých šupinek (doporučujeme tělový kartáč Body Brush – Soft od Dr. Barbara Sturm), ke svému vysněnému cíli budete zase o krůček blíž.

4/ V nejlepších rukou

Předchozí krok, kartáčování, se velice vyplatí načasovat před nanesením vyhlazujícího přípravku – osvědčený specialista je Body Fit. Póry pokožky totiž budou díky tomu otevřené, a tak ochotně přijmou a zpracují veškeré nabízené ingredience (např. kaštan přispívající k odvodnění, výtažek z listů kdoule, jenž redukuje celulitidu, nebo zelenou kávu, která podporuje zeštíhlení). V problémových místech můžete přidat i (pří)jemnou automasáž, kdy zatnete ruce v pěst a klouby prstů budete přejíždět po natřené pokožce odspoda směrem k srdci. Klidně to zakončete opatrným hnětením a štípáním, až kůže lehce zčervená.

5/ Pod povrchem

Zábaly, masáže a nejrůznější přístrojové techniky představují sice také běh na delší trať, ale pokud je zařadíte do svého celkového anticelulitidního programu, chybu neuděláte. Neinvazivní ošetření YES BodyCare využívá hned několik inteligentních technologií včetně LED i laserové a společnými silami nutí tkáň postiženou celulitidou k nápravě. Viditelné výsledky zaznamenáte sice už po první seanci, ale ošetření je potřeba určitě několikrát opakovat. Je bezbolestné a pro výrazně rychlejší efekt se dá provádět i denně.

Čtěte dál