Luxus, pohodlí, ale i bezpečnost... Aneb nákupy v Pařížské jsou opět v plném proudu

Pařížská ulice je již slavnostně znovuotevřena a my vám přinášíme zpověď dalších zástupců luxusních módních a šperkařských domů, které jsou v této slavné nákupní oblasti zastoupeny. A jako bonus i něco pro milovníky kávy, která zde nesmí chybět. Jaké produkty by vám neměly ujít a jak se k aktuální situaci značky staví?

Foto: archiv LBM

Znovuotevření jedné z nejluxusnějších ulic Prahy se samozřejmě neobejde bez povšimnutí. My jsme se v redakci Harper's Bazaaru tohoto dne nemohli dočkat! A co vy? Už doma vybíráte ten správný outfit na nákupy v Pařížské? Pokud ne, tyto "must have" kousky, které na vás v obchodech čekají, vás pravděpodobně zlákají. A nebojte, na bezpečnost je tu kladen zásadně velký důraz. To nám ostatně potvrdili, společně s prozrazenými lákadly a zároveň všemi změnami, zástupci obchodů. U Christian Dior jsme vyzpovídali PR zástupkyni Nikol Novotnou, za Hublot nám vše prozradila Barbora Bergová, majitelka BB Media consulting, v LBM (Luxury Brand Management) se slova ujal Marketing & PR Director Petr Jindra, u Bvlgari se o nás postarala store manažerka Silvia Patrová a na co se můžeme těšit nám prozradil i klenot mezi šperkařskými domy Tiffany & Co. Nezapomněli jsme se pustit do řeči také s PR zástupkyní značky Elisabetta Franchi Dominikou Rykrovou a store manažerkou obchodu Space Michaelou Bartákovou. V neposlední řadě nás National Boutique Manager značky Nespresso Jan Věchet nalákal na kávové novinky.

Jaký kousek na SS20 byste doporučili?

Tiffany & Co. 

Pokud máme vybrat pouze jeden produkt, určitě by to byl náramek z nové kolekce Tiffany T1. 

Je dostupný v oku lichotivé rose gold barvě s diamanty i bez. Díky svému výraznému kruhovému designu, který elegantně "objímá" zápěstí, ztělesňuje sílu. Zároveň oslavuje silné a nezávislé ženy a doprovází je ve formě ikonického kousku. 

Foto: archiv Tiffany & Co. 

Elisabetta Franchi

Rozhodně naše marina úpletové šaty v modré nebo korálově červené barvě, které se dají nosit k teniskám i lodičkám. Na první pohled má Elisabetta Franchi spíše oblečení na různé příležitosti, v kolekci však najdeme mnoho denních volnočasových outfitů.

Foto: archiv Elisabetta Franchi

Christian Dior

Za pozornost stojí 3. vlna kolekce SS 2020, která je inspirovaná sestrou Christiana Diora Catherine Dior, vášnivou zahradnicí - denim a přírodní hedvábí v nude a pastelových odstínech s motivy černé batiky a kolekce "Aura" v optimistických duhových tónech.

Z doplňků by vám neměla uniknout Lady D-lite - ikonická kabelka Lady Dior v odlehčené kanvas variantě. Poté letní slaměné klobouky, jutové pásky, široká škála obuvi - od letních "boots" po nové verze espasdrilles a sandálů. Při tomto slunečném počasí se určitě bude hodit nová kolekce slunečních brýlí a z bižuterie např. náušnice Tribal s přírodními kameny či oblíbené náramky "přátelství", které nabízíme v nových odstínech. 

Foto: archiv Christian Dior

Hublot 

V hodinkách je vše hodně o osobním vkusu a stylu. Mně se momentálně moc líbí novinka HUBLOT Spirit of Big Bang Light Blue Ceramic, budou super na léto.

Foto: archiv Hublot

LBM (Luxury Brand Management)

Určitě ikonický pouch od Bottega Veneta - a chain pouch nemůže být nikdy osamocen, takže k doplnění sandálky od BV - to bude určitě bezchybné letní combo.

Foto: archiv LBM

Nespresso

Nový kávovar Atelier s integrovaným šlehačem mléka na teplé a ledové kávové receptury. Je to naše poslední novinka na poli kávovarů značky Nespresso.

Foto: archiv Nespresso

Na co se těšíte po znovuotevření nejvíce?

LBM (Luxury Brand Management)

Na osobní setkání s našimi zákazníky a podle reakcí na našem Instagramu se těší i oni na nás. Se stálými klienty jsme se snažili být v neustálém kontaktu, mnoho z nich trpělo “abstinencí” a “must have” kousky si nechalo doručit. Nic ale nenahradí osobní setkání s příležitostí nejnovější kolekci osobně představit.

Tiffany & Co. 

Na opětovné sdílení našich hodnot - lásky, optimismu a radosti - s klienty!

Celý tým se nemůže dočkat momentů, až budou moci opět asistovat našim klientům při hledání jejich malé blyštivé radosti, především během těchto těžkých dní. 

Zásnuby, svatby, narozeniny, oslavy: Konečně budeme součástí těchto úžasných a speciálních momentů v životě našich klientů.  

Foto: archiv Tiffany & Co. 

Jaké změny mohou klienti očekávat?

LBM (Luxury Brand Management)

Respektujeme veškerá opatření a nařízení - dezinfekce, rukavice, omezení při zkoušení oděvů atd. Další podmínky typu max. počtu klientů v butiku (na 10 m2 maximálně 1 klient) jsou standardem, který se v buticích na Pařížské dodržuje dlouhodobě. Stejně tak zůstává pro stálé klienty i možnost individuálního shoppingu po zavírací době a jiné “standardní” služby.

Elisabetta Franchi

Otevírací doba byla lehce zkrácena, ale žádné výrazné změny. V rámci vystavení zboží upřednostňujeme spíš volnočasové kousky, které zákaznice mohou obléknout právě v těchto dnech. Dodržujeme vládní nařízení prodeje samotného, navíc průběžně dezinfikujeme prostory prodejny a zázemí.

Foto: archiv Elisabetta Franchi

Bvlgari

Prioritou i po znovuotevření je ochránit zdraví našich klientů a zaměstnanců, s čímž souvisí dodržování určitých nařízení a pravidel, která budou viditelně umístěny u vstupních dveří. 

Výhodou u prodeje šperků je, že se dají dezinfikovat. Před každým vyzkoušením a ihned po vyzkoušení bude každý šperk ošetřený dezinfekcí. 

Pro klienty máme k dispozici jednorázové rukavice a v případě potřeby také roušky typu FFP2, aby se cítili co nejvíce bezpečně a komfortně. 

Co se týká otevírací doby, budeme fungovat v normálním režimu. 

Space

Co se týká hygienických opatření, tak ty dodržujeme, jak nám bylo nařízeno, tzn. ochranné roušky, rukavice, dezinfekce... to vše je pro nás automatické, abychom mohli fungovat a zůstat otevřeni. 

Foto: archiv Space

Tiffany & Co. 

Naše otevírací hodiny se nemění: pondělí až pátek 10:30 - 19:00, v sobotu 10:30 - 18:00 a v neděli 12:00 - 18:00. 

Klienti mohou předem zavolat do obchodu a předjednat si soukromou schůzku na základě své potřeby. 

Bezpečnost našich klientů a zaměstnanců je stále naší hlavní prioritou. Proto jsme udělali určitá hygienická opatření počínající povinnými rouškami, rukavicemi pro celý tým, přes dostupnou dezinfekci na ruce, až po záruku vhodné vzdálenosti mezi zaměstnanci a klienty.

Hublot

Otevírací doba bude úplně stejná, tzn. po-pá od 10-19 h, so 11-19 h a ne 12-18 hodin. Personál bude mít na sobě samozřejmě roušky, rukavice jsou v hodinářství vždy a klientům u vchodu poskytneme dezinfekci. Hublot mělo to štěstí, že představilo svoje novinky už v lednu v rámci Dubai Watch week, takže se klienti mohou těšit na novinky.

Foto: archiv Hublot

Nespresso 

Rád bych zdůraznil, že od samého začátku se v Nespresso soustředíme na bezpečnost a zdraví našich zákazníků a zaměstnanců. Kromě zvýšené dezinfekce našich prostor jsme vybavili všechny naše butiky ochrannými prostředky jak pro zaměstnance, tak zákazníky, abychom zabránili případnému přenosu nemoci. Dočasně jsme rovněž změnili otevírací dobu, nově budeme mít otevřeno každý den od 10:00-18:00, a dočasně jsme pozastavili možnost ochutnávky naší kávy právě v prostoru butiku. Všechny ostatní služby zachováváme ve stejném rozsahu.

Foto: archiv Nespresso

Změnil se u vás business přístup?

Christian Dior

V našem business přístupu se nic zásadního nemění, nicméně vzhledem k současné situaci maximálně vycházíme vstříc všem zákazníkům, kteří upřednostňují vybrané zboží na základě telefonické nebo e-mailové objednávky doručit přímo do jejich domova.

Tiffany & Co. 

Tiffany & Co. má více jak 180 let historie. Značka již čelila několika těžkým zkouškám, které ji ale pouze udělaly silnější a rodinu Tiffany ještě více spojily. 

Naše obchodní myšlení bylo odjakživa motivováno udržitelností našich produktů, přírodou a lidmi - zaměstnanci, zákazníky, obchodními partnery a přáteli domu.  

Tyto dny nám připomněly jednat zodpovědněji a citlivěji a starat se o naše bezpečí navzájem. 

Foto: archiv Tiffany & Co. 

Space

Fungujeme i on-line, což je vyhovující hlavně pro naši mimopražskou klientelu, která nemá možnost osobní návštěvy našich butiků. Na e-shopu www.spacepraga.com neustále aktualizujeme naše nové zboží. Přístup zůstává stejný, klientky a klienti jsou a byli pro nás na prvním místě, jejich pozitivní zpětná vazba je tím hnacím motorem pro náš Space tým. 

LBM (Luxury Brand Management)

Co se v každém případě změní, bude absence cizinců. Naštěstí v rámci naší dlouhodobé strategie došlo v uplynulých 2 letech, i díky změně portfolia, k výraznému nárůstu počtu lokálních klientů, se kterými budujeme dlouhodobě vztahy, tomu odpovídaly naše eventy i clienteling. Samozřejmě nám turisté budou businessově chybět. Jsme rádi, že náš team umí pracovat s lokální klientelou - ač se to nezdá, je to mnohem náročnější než s cizinci, kteří přijdou, nakoupí a odejdou. Je to know how, které nezískáte přes noc. Z pohledu značek se mění životnost kolekce - z mého pohledu se správně vrací do “normálu” - tj. zimu prodáváte v zimě a léto v létě, což poslední 2 roky bylo přesně naopak.

Každá “krize” je i příležitost - zjistili jsme například, jak flexibilní jsou naše systémy, zaměstnanci, ale i naši partneři a značky - projevila se neuvěřitelná teamovost a chuť vymýšlet nové věci. Vznikl projekt roušek ve spolupráci s butikem Pařížská 17 s výtěžkem pro FN Motol, rozjeli jsme během 24 hodin e-shop, službu asistovaný nákup, virtuální whatsapp katalog, privat shopping delivery a další služby.

Foto: archiv LBM

Elisabetta Franchi

Kromě běžného prodeje v našem kamenném obchodu se nyní snažíme jít zákazníkovi naproti. Pokud zákaznice ještě není připravena navštívit prodejnu, nabízíme nově možnost prezentace nové kolekce pomocí video callu, chatu nebo telefonu. Konkrétní produkt, který si klientka vybere, zašleme následně na adresu domů.

Hublot

Ještě je brzy říct, co se u nás bude měnit, téměř po 2 měsících otevíráme, zatím se nic nemění. V Hublot byl vždy VIP salonek, kde mají klienti naprosté soukromí na nákup.  Špičkový klientský servis  a velmi speciální  přístup k zákazníkům je v luxusním segmentu naprosto normální. Pokud má někdo zájem, hodinky mu přivezeme domů, do kanceláře, kamkoliv... Poskytujeme všem naprosto skvělý servis stále.

Foto: archiv Hublot

Bvlgari

Díky moderním technologiím jsme mohli zůstat v kontaktu s našimi klienty i po dobu tzv. "meziobdobí", kdy osobní setkání nebyla možná. Nerada používám slovo karanténa, protože lidé obecně už potřebují slyšet něco optimističtějšího. 

Náš business je o osobním a individuálním přístupu, pro naše klienty jsme byli po dobu celého tohoto období k dispozici prostřednictvím e-mailů nebo telefonů. S mnohými klienty máme dlouhodobé přátelské vztahy, osobní kontakt jsme dočasně nahradili tím virtuálním. Udělalo mi radost to, že jsme měli dohodnutých několik schůzek již na první den otevření. Myslím, že všichni, ať už klienti, nebo naši zaměstnanci, se těšíme na návrat do běžného života. Po těchto náročnějších týdnech si asi více než kdy jindy uvědomujeme váhu malých radostí. 

Nespresso

Náš "Omni - Business model" se ukázal jako velmi důležitý a dovolil nám i v této době být našim zákazníkům blízko. Věřím, že jsme dokázali naplnit očekávání našich zákazníků i v době, kdy byla celá naše síť butiků uzavřena.

Foto: archiv Nespresso

Již v sobotu vás čeká poslední zpověď butiků v Pařížské ulici, mezi kterými tentokrát bude například módní značka Pinko či šperkařský dům Cartier. 

Čtěte dál