Luxus Pařížské je zpět a je na co se těšit!

Pravidelně jste po celou dobu karantény surfovala online, kochala se módními novinkami a odpočítávala dny a hodiny, kdy se opět budete moci projít Pařížskou ulicí a všechny tyto "drahokamy" vidět na vlastní oči a užít si je na dotek? Vaše sny se konečně stávají realitou. Brány Pařížské se dnes opět slavnostně otevřely a mnoho značek nám prozradilo, na co se můžete těšit!

Foto: archiv Instagram @parizska_ulice

Jako všechno ostatní, i v Pařížské ulici to zelo prázdnotou. To se však postupně mění a s dnešním dnem otevírá mnoho obchodů s našimi oblíbenými luxusními značkami. Vláda totiž oznámila, že obchody o výměře do 200 metrů čtverečních, které nejsou umístěny v nákupních centrech, mohou znovu uvítat zákazníky a postupně se vrátit do provozu, ovšem za přísných podmínek. Tyto parametry splňuje většina obchodů v této slavné nákupní ulici v centru Prahy, které se minulý týden netrpělivě a pečlivě připravovaly na znovuotevření.

Jaké novinky by nám neměly uniknout a na co se celkově můžeme těšit, jak se změnil přístup k zákazníkům a styl prodeje nebo na co se naopak těší zaměstnanci těchto velkých módních domů? To nám prozradilo mnoho z nich a my vám postupně představíme odpovědi, které si určitě nenechejte ujít.

První střípky vám přinášíme již nyní, a to z rozhovorů s Lenkou Čablíkovou z Burberry, Silviou Patrovou z Bvlgari a Veronikou Vénosovou z Literix Group, kterým patří módní giganti, jako jsou například Red Valentino či Salvatore Ferragamo. 

Bvlgari

Co by nám nemělo uniknout v kolekcích pro SS20?

Hlavním tématem kampaně BVLGARI je pro tuto sezónu "Mai Troppo" neboli "Never Too Much". Po náročných týdnech se chceme trochu rozveselit a udělat si radost. Díky našemu nadčasovému designu je v podstatě vše v kategorii "must have". Hlavně se nebát kombinovat a vrstvit. Pokud ovšem mám být konkrétní...

V oblasti kabelek je "must have" produktem určitě konvertibilní ledvinka "Belt Bag" z capsule kolekce Alexander Wang x BVLGARI, nesoucí se v duchu "Serpenti Through the Eyes Of". Již za pár dní bude dostupná v našem butiku i v jarních barvách, jako je pudrově modrá Baby Blue a broskvová Peach, které rozšiřují nabídku klasické černé a bílé. Belt beg je dostupný v limitovaném počtu a pouze ve vybraných prodejnách, mezi které patří právě i naše pražská v Pařížské ulici. 

Z linie šperků je absolutním "must have" B.Zero1 Rock, nekonvenční, inovativně - kreativní interpretace nadčasového designu kolekce B.Zero1. Linie je určená ženám i mužům, kteří chtějí zdůraznit svojí nezávislost, sílu a odvahu užívat si života a vystoupit ze zavedených pravidel. 

Foto: archiv Bvlgari

Na co se těšíte po znovuotevření nejvíce?

Těším se na mnoho věcí spojených s mojí prací a každodenní ruch. Nejvíce se však těším na osobní kontakt s našimi klienty, samozřejmě na kolegy a na novinky z dílen našich designérů. Miluji ten moment, kdy obdržíme novinky a mohu si je jako první prohlédnout, předtím, než je odprezentujeme klientům. 

Literix Group (Dolce & Gabbana, Brunello Cucinelli, Hogan, Salvatore Ferragamo a Red Valentino)

Co se u vás s aktuální situací změnilo?

Připravili jsme si speciální nabídku pro kolekci jaro/léto 2020, zároveň je u nás možnost domluvit si privátní návštěvu na určitý čas. Platí pro nás opatření vydané státem - 2metrové rozestupy v obchodě, dostupná dezinfekce, roušky i rukavice. Otevírací doba zůstává stejná.

Foto: archiv Instagram @literix_parizskafashion

Změnil se u vás business přístup? 

Vždy se co nejvíce snažíme přiblížit našim klientům -  i proto je náš přístup mnohdy velmi individuální k jejich přáním a požadavkům a nyní tomu nebude jinak. Nasloucháme opravdu pozorně - pokud se některý postup ukáže jako klíčový, určitě jej zařadíme mezi naše standardy.

Burberry

Na co se těšíte po znovuotevření nejvíce a na co se mohou těšit vaši klienti?

Že znovu budu prožívat život, který jsme žili před touto situací, že o to víc si budeme vážit naší práce a všedního života, na svůj tým a taky naše klienty.

Klienti se mohou těšit na novou kolekci SS20, ale hlavně na náš tým, který se v této situaci ukázal, že je stabilní, spolehlivý, a který je připraven jim splnit veškerá jejich přání.

Foto: archiv Burberry

Jaký je nyní "must have" kousek na SS20?

Tím určitě je Lola Bag. Jemně strukturovaná kabelka vytvořená z italské barvené jehněčí kůže, která je navíc precizně prošívaná. Je pojmenována po ikonické písni "Lola" od britské kapely The Kinks. V roce 1970 ji napsal jejich frontman Ray Davies, kterého k tomu inspirovala noc strávená v londýnském Soho. Text této písně trefně obsahuje "Girls will be boys, and boys will be girls". Kabelka Lola má prvky, které narušují čistě elegantní vzhled, a tím jsou lesklý řetěz a monogramní motiv Thomase Burberryho. 

Sledujte náš web, kde již brzy představí "must have" produkty další luxusní značky a společnosti, ke kterým patří například Christian Dior nebo Hublot. Na co se můžete u těchto módních domů po znovuotevření těšit a co se změnilo? Již brzy!

Čtěte dál