Léa Seydoux vás v nové kampani pro Louis Vuitton vezme k sobě do postele

Louis Vuitton odhaluje kampaň Capucines 2021 pod uměleckým vedením Nicolase Ghesquièra.

Foto: Steven Meisel

Produkty francouzského domu Louis Vuitton mají vždy promyšlený design, perfektní zpracování a jsou nadčasové. Kabelka Capucines je toho důkazem. Mimo to ukazuje klíčové atributy tohoto módního domu - kreativitu, touhu po dokonalosti, unikátní řemeslné umění a propojení tradice s inovací. Navíc, pokud vám chybí cestování, již její jméno vás vezme do Paříže. To ikonicky vychází z názvu ulice Rue Neuve-des-Capucines, místa, kde byl v roce 1854 otevřen vůbec první butik značky Louis Vuitton. 

Nyní Louis Vuitton představuje nejnovější kampaň, jež je věnovaná právě koženým produktům Capucines. Uměleckého vedení se ujal Nicolas Ghesquière, stylingu Marie-Amélie Sauvé a vše zvěčnil uznávaný fotograf Steven Meisel.

Hlavní hvězdou je, samozřejmě kromě ikonické kabelky, francouzská herečka a ambasadorka módního domu Léa Seydoux. Kampaň, v které vás Léa vezme k sobě do postele, vyzdvihuje nadčasovou eleganci kabelky Capucines a zobrazuje také velmi osobní vztah, který ženy se svou kabelkou mají. Léa se do ní, jak sama říká, zamilovala. „Capucines představuje samou esenci francouzského savoir-faire. Je to kabelka, kterou miluji a nosím ji při všech příležitostech. Je mi ctí, že mohu být její ambasadorkou,” říká Léa Seydoux.

Nevíme jak vy, ale my jsme si Capucines také zamilovali. Má promyšlený design, je výsledkem komplikovaného výrobního procesu a kůže, ze které jsou kabelky Capucines vyrobeny, jsou jemné a podléhají velmi přísným kritériím výběru. Capucines je zkrátka společnice na celý život a tato snová kampaň si nás opět získala. Co si myslíte vy?

Podívejte se na celou kampaň: 

Čtěte dál