Kolekce Miu Miu Croisière 2019 se představila v Šanghaji

Kolekce Miu Miu Croisière 2019 se dočkala reprízy, a to v legendárním hotelu Waldorf Astoria v šanghajské čtvrti Bund, navíc obohacená o nové speciální kreace.

Foto: archiv značky

Otáčivé dveře hotelu Regina se zavřely a kolekce se z Paříže éry Belle Époque přesunula do Šanghaje 30. a 40. let, transformovaná v čase i prostoru z dekadence Západu do opulentní dekorativnosti Východu.

Foto: archiv značky

Foto: archiv značky

Prostory Shanghai Club Building korzovalo oslnivé osazenstvo v čele s prvními dámami čínského stříbrného plátna – Chun Xia (Sia Čchun), Dong Jie (Ťie Tung), Du Juan (Tu Ťüan), Song Jia (Ťia Sung), Kara Wai (Hui Kara), Wen Qi (Čchi Wen, Vicky Chen) – a se speciální účastí Gwendoline Christie a Juliette Lewisové.

Bývalé sídlo jednoho z předních šanghajských pánských klubů je nyní součástí historického hotelu v Bundu. Celé foyer se proměnilo v salon, hosté se rozptýlili mezi starobylé čínské pohovky a postele – hravý odkaz na umístění přehlídky v hotelu – a čekají, co se před nimi odehraje.

Foto: archiv značky

O výpravu se postaral scénograf Tu Nan (Nan Tchu), čerstvý držitel Asijské filmové ceny za svou práci na filmu legendárního režiséra Chena Kaigeho (Kchaj-ke Čchen). „Pozdní období vlády dynastie Čching je pro mě velmi inspirativní,“ říká Tchu, „i hledání způsobu, jak přenést historický styl života do moderní doby a promísit ho s modely Miu Miu.“

Foto: archiv značky

Jako ptáci, kteří dostali svobodu, vstupují ženy na scénu z obří ptačí klece, symbolu přepychu pozdní dynastické Číny. „Byla to čínská doba baroka, jeho jazyk je stylověvelmi propracovaný,“ poznamenává Tchu. Filmové pojetí moderní doby, protkané relikty éry dávno minulé...

Střet světů, zašumí tlumený šepot. Příběhy lásky a ženskosti od Eileen Changové, její popisy života a míst v Šanghaji 40. let tvoří skryté pozadí přehlídky – kontinuumženského pohledu, který v jádru zůstává čínský.

Foto: archiv značky

Čtěte dál