Jídelníček Mirandy Kerr

Co jí a jak cvičí topmodelka Miranda Kerr.

Foto: Getty Images

Snídaně a dopolední svačina

Miranda Kerr prozradila, že svůj den začíná horkou vodou s citronem a zeleninovým smoothie z kapusty, špenátu, okurky a celeru. Někdy vymění smoothie za proteinový shake. Až poté si dá snídani, nejčastěji vajíčka a avokádo na bezlepkovém toastovém chlebu. Její dopolední svačina je ovocné smoothie s chia semínky, kustovnicí čínskou a raw kakaovým práškem.

Oběd

K obědu si dává grilované kuře a salát. Její bývalý fitness trenér Justin Gelbrand prozradil, že Mirandě sám doporučil obědvat zeleninový salát s rybou nebo kuřetem a jako zákusek si dát ovoce.

Odpolední svačina

Nejraději svačí borůvky, mandle, kustovnici čínskou nebo jablko s mandlovým máslem. „Vždycky se snažím mít u sebe zdravou svačinu, která se snadno nosí v kabelce. Ideální jsou oříšky a semínka a když to jde, má u sebe i čerstvé ovoce,“ prozradila modelka.

Večeře

K večeři si dává salát z quinoy, špenátu, vlašských ořechů a kuřete, které orestuje na kokosovém oleji a okoření kurkumou. Miranda dále uvádí, že se snaží vyhýbat cukru a pšeničným výrobkům a každý den vypít tři litry vody.

Odměny

I Miranda Kerr si čas od času dopřeje odměnu. „Svým klientům doporučuji dát si jednou nebo dvakrát týdně kousek hořké čokolády nebo zmrzlinu. Je to taková pojistka, která zaručí, že nebudete hřešit každý den. Sem tam si dopřát nějakou lahůdku je nezbytné, abyste v režimu vytrvala – pomůže to vaší psychice a podpoří odhodlanost,“ radí její trenér.

„Někdy to zkrátka nejde jinak a musíte si dát něco, co není vyloženě nejzdravější, například když nemáte možnost uvařit si nebo koupit ideální jídlo či potraviny. Zpravila se ale snažím jíst zdravě a volit rozumně. Když mi to pak výjimečně ujede, nemusím si nic vyčítat,“ svěřila se Miranda. Čemu hvězda nikdy neodolá, je dort pavlova od její babičky.

Pohyb

Modelka raději cvičí ráno než večer. Každý den se snaží věnovat nejméně půlhodiny józe, poté následuje buď pilates, nebo posilování s činkami. „Ráda cvičím každý den, ale druhy pohybu střídám. Někdy si jdu zaběhat nebo se jen projít, jindy si dám lekci pilates, popřípadě posiluju. Když nemám moc času, tak alespoň pustím hudbu a deset minut držím v pozici prkna, abych posílila a protáhla trup.“

Čtěte dál