H&M a Eytys vytvořily unisex kolekci

80's jsou zpět a trendy jako nikdy!

Foto: archiv  PR             

H&M s nadšením oznamuje kolaboraci se švédskou módní značkou Eytys, která je známá díky svým botám s aerodynamickým tvarem a robustní podrážkou, unisex přístupem k módě a perfektně navrženými základními kousky šatníku. Kolekce Eytys x H&M se vyznačuje non-genderovovým oblečením, botami a doplňky. Exkluzivně byla vytvořena i řada pro děti.

Foto: archiv  PR             

Celkový charakter a přístup značky Eytys má své kořeny v digitální době a zároveň bojuje proti omezování vůči genderu nebo věku. Značky společně těžily z podstaty DNA Eytys a vytvořily unisex kolekci vyznačující se přímočarou a nadčasovou řadou bot a oblečení. Kolekce zahrnuje kožené, semišové i plátěné tenisky, rovněž bundy, topy, kalhoty a džíny z materiálů jako je kepr, lakovaná koženka, nylon a raw denim. Spolupráce H&M a Eytys přináší boty s charakteristickou Eytys podrážkou a oděvy nesoucí hranaté siluety, které nerozlišují mezi mužským a ženským konceptem.

“Doufáme, že touto kolaborací představíme zákazníkovi H&M naši módní filozofii, která je postavena na robustním a přimočarém designu, kde funkčnost převažuje nad zdobností a zároveň se styl snaží obsáhnout gendery, říká Max Schiller, kreativní ředitel Eytys.

Foto: archiv  PR             

Hadí vzor, lesklá lakovaná koženka a semiš se kombinují s pevnou bavlnou a humornou grafikou. Barevná škála zahrnuje lahvově zelenou, výraznou žlutou, béžovou, královskou modř, a nakonec i černou a bílou. Kolekce se tak stává jednoduše kombinovatelnou. Zákazník může snadno ukázat své sebevědomí – věří nejen v sebe samého, ale i ve svůj styl. Každý pár bot je zabalen v designové krabici na míru nesoucí artwork umělkyně Zoe Barczy.

Foto: archiv  PR             

“Obdivujeme, že Eytys má svůj vlastní výrazný look, nejprve jsme je oslovili s nápadem na vytvoření kolekce bot. Nakonec, po celkovém zhodnocení, jsme se rozhodli pro vytvoření plnohodnotné kolekce – bot, oblečení i doplňků – tím poskytujeme zákazníkům možnost skutečně pocítit estetičnost a étos značky”, říká Ross Lydon, vedoucí designu v pánském oddělení H&M.

Celá kolekce bude dostupná ve vybraných obchodech a online od 24. ledna 2019.

Foto: archiv  PR             

Čtěte dál