Ester a Tomáš Berdychovi tvářemi Pietro Filipi

Česká módní značka Pietro Filipi představuje na jaro a léto 2019 novou kampaň.

Po úspěšném restartu oděvního domu v loňském roce, kdy společnost oslavila již 25. výročí na trhu, přichází s heslem “Když o něco jde, nemá cenu spěchat”. Tvářemi kampaně se stali Tomáš a Ester Berdychovi.

Foto: archiv značky

“Ať už jde o budování úspěšné sportovní kariéry, romantický vztah nebo výrobu prémiového oblečení, my v Pietro Filipi věříme, že ty pravé hodnoty vznikají časem,” přibližuje význam kampaně majitel značky Michal Mička. Krom úspěchu a dlouhotrvajících kvalit podtrhuje spojení Pietro Filipi s Tomášem a Ester Berdychovými důraz na párovost. Kampaň totiž poukazuje, že česká módní značka vyrábí kolekce pro ženy i muže. Páry se mohou oblékat společně a vždy se vzájemně sladit. Vytvoří tak silný tandem.

Foto: archiv značky

V manželce Ester má Tomáš Berdych velkou oporu a platí to i naopak. Společně cestují, rádi spolu tráví čas a připravují si vzájemná překvapení. Svůj vztah zpečetili po třech letech komorní svatbou na Maledivách. „Spolu je nám dobře všude, ať už doma na gauči, nebo na pláži v Monaku. Mít po boku správného parťáka je to nejdůležitější. Čím déle se známe, tím je to lepší,“ vyznává se Ester. Správné hodnoty dozrávají časem.

Když o něco jde, nemá cenu spěchat
Foto: archiv značky
Když o něco jde, nemá cenu spěchat

Tomáš Berdych začal s tenisem v pěti letech a na kurtu strávil hodiny a hodiny času, než v roce 2004 porazil na olympiádě světovou jedničku Rogera Federera. Slibnou kariéru na čas přerušil kvůli problémům se zády, ale letos je zpět na vítězném tažení k vrcholu světového žebříčku. Na všechno, co stojí za to mít, se totiž vyplatí si počkat.

Ne jinak je tomu i v kolekcích Pietro Filipi. Jednotlivé módní kousky navrhuje interní tým předních návrhářů (Monika Drápalová, Ivana Mentlová, Martha Bryxi, Ana Margarida Dias Machado a Filip Hieke). Proces výroby každého produktu trvá obvykle celý rok. Od prvního nápadu v návrhářově bloku, přes výběr těch nejlepších materiálů na světových veletrzích i všech drobných detailů, až po focení produktů a kampaní a jejich prezentaci na prodejně. “Chceme mít jistotu, že každý krok na cestě do vašeho šatníku proběhne podle nejvyšších standardů,” dodává ředitel oděvního domu.

Foto: archiv značky

Kampaň nafotil Branislav Šimončík v Monaku, kde manželé Berdychovi žijí a tráví spolu čas. Vypráví romantický příběh lásky na první pohled - od osudového setkání, přes počáteční nesmělé pohledy, svádění a první společnou noc, až po chvilky plné důvěry, blízkosti a intimity v dlouhodobém spokojeném vztahu.

Čtěte dál