Do pomoci v boji proti koronaviru se zapojují i módní značky

Velká jména módního průmyslu poskytují finanční podporu pro řešení současné pandemické krize.

Foto: IMAXtree

Versace

Kreativní ředitelka Donatella Versace a její dcera Allegra Versace Beck darovaly částku 200 tisíc Euro nemocnici San Raffaele Anesthesia and Intesive Care v Miláně. „V této době je je důležité držet spolu a pomáhat všem, kteří bojují každý den v první linii, aby zachránili stovky životů. Naše srdce patří všem, kteří byli zasaženi touto nemocí a také všem lékařům a zdravotnickému personálu, kteří jsou hrdiny posledních týdnů a pomáhají našim blízkým”. 

Dolce & Gabbana

Italská značka se zavázala finančně se podílet na důležitém výzkumu pod vedením profesora Alberta Mantovaniho, ředitele výzkumného institutu Humanitas. Jeho cílem je posouvat dopředu diagnostiku i léčbu nemoci. „Podpora věděckého výzkumu je pro nás samozřejmostí, doufáme, že pomůže najít rychlejší řešení této dramatické situace”. dodal Domenico Dolce  a Stefano Gabbana. 

Giorgio Armani

Pomocnou ruku pro oběti viru podala i ikona italské módy, Giorgio Armani. Do několika nemocnic rozdal částku 1.4 miliónu Euro. Cílem je bojovat proti dalšímu šíření, ale také další humanitární pomoc zemi. 

LVHM

Francouzský koncern vlastnící nejzvučnější módní značky začal, ve svých fabrikách na parfémy a kosmetiku (Christian Dior, Guerlain nebo Givenchy), vyrábět dezinfekční gely, které  jsou bezplatně distribuovány do francouzských nemocnic. 

H&M

H&M Foundation přispělo částkou 500 tisíc dolarů sbírce fondu Covid-19 Solidarity Response Fonde, za účelem podpory výzkumu vakcín, testů, léčby i zajištění potřebných zásob zdravotníkům. "Rostoucí pandemie COVID-19 se týká nás všech a Světová zdravotnická organizace odvádí nesmírně důležitou práci při vedení a řízení tohoto globálního úsilí. Doufáme, že se více organizací a jednotlivců připojí a pomůže, protože dary jsou pro Fond Solidarity Response COVID-19 důležité, aby pokryly potřeby financování v této rychle se měnící situaci," řekl Karl-Johan Persson, člen představenstva H&M Foundation.
Další finanční pomoc poskytly i značky jako Bulgari, Prada nebo Sergio Rossi. Marco Bizzari, generální ředitel značky Gucci, věnoval osobně přes sto tisíc Euro nemocnicím regionu Emilia-Romagna, které mají aktuálně největší počet infikovaných pacientů.

Čtěte dál