Cviky pro krásné vytvarované paže

Za chvíli všichni odložíme kabáty a teplé svetry, vytáhneme tílka a trika s krátkým rukávem a budeme chtít ukázat krásné pevné paže. Máme pro vás dva jednoduché efektivní cviky, které vám k tomu pomohou.

Foto: archiv Barbora Voštová

Při prvním cviku se společně s Bárou zaměříme na posílení tricepsového svalu a zároveň zapojíme i hýždě.

Výchozí pozice je tělo lehce nadzvednuté nad podložkou s jednou nohou pokrčenou a druhou přednoženou. Máte stále aktivní paže, hlídáte si ramena stažené od uší a pomocí mezilopatkových svalů je stahujete k sobě. Tento cvik provedete v 8 až 10 opakováních.

Pro posílení bicepsového svalu využijete variantu složitějšího dámského kliku. Výchozí pozicí jsou napnuté paže, při pohybu dolů lokty krčíte směrem do strany a necháváte hrudník klesat dolů. Hlavu držíte celou dobu v prodloužení trupu, nehrbíte záda a držíte je rovná. Na každou stranu proveďte cvik v 8 opakováních.

Za týden se můžete těšit na sérii cvičení pro vosí pas. 

Čtěte dál