COS představuje projekt “Bílá košile"

COS vzdává hold tradičnímu odkazu bílé košile.

Londýnská módní značka COS přichází na trh s kolekcí nazvanou White shirt project (Projekt „Bílá košile“). V hlavní roli je kolekce 8 variant nepostradatelného kusu oblečení pro ženy i muže – nesmrtelná bílá košile. Limitovaná kolekce vychází ze znovuobjevení této klasiky a je založena na důrazu řemeslného zpracování a umění inovace základu moderního šatníku.

Foto: archiv značky

Designéři a návrháři souběžně vytvářeli kolekci v ateliéru COS pomocí metody 3D drapingu. Tato metoda pracuje s klasickou bílou košilí jako se vstupním produktem; košile se rozloží a finálně se inovativně přetvoří do různých stylů. Nelineární kreativní proces výroby umožňuje týmu designérů soustředit se především na detaily, díky kterým vytvářejí perfektní košili; obměňují límečky, manžety a rozparky za účelem vytvořit pro každou příležitost nový styl.

Detaily
Foto: archiv značky
Detaily

Nelineární kreativní proces výroby umožňuje týmu designérů soustředit se především na detaily, díky kterým vytvářejí perfektní košili.

Díky kombinaci kvalitní krejčoviny a jednoduchého designu má každý kus padnoucí střih, vyvážené proporce a objem, který zaručuje svobodu pohybu, a to s důrazem na rovnováhu mezi tradicí a modernismem. Bílá košile je tak povýšena na jedinečný kousek.

Kolekce ze 100% bavlny je vyrobená tak, aby bylo oblečení dlouhověké a stylově nadřazené trendům i sezónám. Odráží podstatu značky COS a současně vzdává hold tradičnímu odkazu bílé košile.

Foto: archiv značky

Kreativní ředitelka COS Karin Gustafsson okolekci: „Bílá košile je vpodstatě součástí DNA značky COS a nepřestává nás fascinovat nekonečné množství možností, jakými lze tento základ šatníku neustále znovuobjevovat. Kolekce White shirt project se vyznačuje drobnými změnami v proporcích, střihu i detailech a nabízí velmi kvalitní výběr inovativního a funkčního oblečení, které oslavuje jak tradiční, tak současné řemeslo.

Kolekce White shirt project je k dostání v kamenných obchodech a online.

Foto: archiv značky

Čtěte dál