V nové kampani Converse "Love The Progress" to definují mladé ženy z celého světa.
Foto: archiv PR
Po celá desetiletí je Converse vypravěčem pravdivých příběhů jejich nositelů. Pro toto jaro navrhly designérky značky kolekci s názvem Love The Progress oslavující lásku, jednotu a pospolitost.
Dámská kolekce byla inspirací poslední kampaně “All The Stories Are True”, která dává ženám prostor definovat své ženství vlastními slovy. Converse odhaluje neuvěřitelné příběhy dívek všech věkových kategorií, které jdou svou vlastní cestou a redefinují, co pro mě znamená být dnes dívkou, a tak inspirují další a další.
Foto: archiv PR
Dnes startuje nová digitální kampaň, která zahrnuje definice dívky vytvořené herečkou a aktivistkou Millie Bobby Brown, první baletkou v hidžábu na světě Stephanie Kurlow, instruktorkou sebeobrany Qin Yungquan, nonkonformní hudebnicí Naomi Preizler a expertkou v oblasti tech Kasiou Gola. Každá z těchto inspirativních žen napsala vlastní definici přímo na plátno ikonických tenisek Converse Chuck 70.
Zleva: Naomi Preizler, Qin Yunquan, Stefanie Kurlow, Kasia Gola; foto: archiv PR
Kolekce Love The Progress se inspiruje ženami z minulosti i současnosti vyšlapujících cestu dalším generacím. Je stejně tak edgy jako ženská, stojí na potiscích, psaných vzkazech a symbolické barevnosti, které ženy povzbuzují k tomu, aby se vymezily svým vlastním, osobitým způsobem.
Hlavním nápisem na nových Chuckách je "Keep Loving, Keep fighting", který vyjadřuje podporu boj i za rovnost a víru v lásku jeden k druhému, která vítězí nad strachem.
Foto: archiv PR