Celine má nové logo

Kreativní ředitel Hedi Slimane se inspiroval stylem značky z 60. let.

Foto: IMAXtree

Jakým směrem se vydá módní dům Celine pod vedením nového kreativního ředitele Hedi Slimana? Otázka, nad kterou několik měsíců spekuloval celý módní svět. Minulý týden jsme měli poprvé možnost zahlédnout malou ochutnávku v podobě černé kožené kabelky v rukou Lady Gaga. Druhým vodítkem je nové logo.

To bylo odtajněno na Instagramu značky v podobě tří videí. V popiscích je vysvětleno, odkud pochází inspirace. Hedi Slimane vycházel z historická podoby loga, z verze z šedesátých let. Další markantní úpravou je odstranění akcentu nad písmenem E. Důvodem je „zjednodušení názvu a docílení estetické čistoty a harmonie a také fakt, že v šedesátých letech byl akcent často vynecháván“.

Dále byly zmenšeny mezery mezi písmeny, ta jsou nyní blíže u sebe. Přidáno bude slovo „Paris“, které se objeví na oděvech a balících materiálech, nebude ale používáno v kampaních.

Všechny tyto úpravy a také skutečnost, že starší posty na Instagramu Celine byly smazány, mohou signalizovat změnu estetiky, která bude pravděpodobně silněji vycházet ze stylu, jaký byl Celine vlastní právě v šedesátých letech. Hedi Slimane také přidá do portfolia pánskou řadu a couture linii. První ready-to-wear kolekce pod jeho vedením bude představena na pařížském fashion weeku 28. září 2018.

Čtěte dál