Bulgari uspořádalo velkolepé představení nové kolekce vysokého šperkařství Magnifica

Společenský a kulturní život pomalu ožívá. Potvrdila to i italská značka Bulgari jedinečnou dvoudenní oslavou nové kolekce vysokého šperkařství Magnifica v italské metropoli módy, Miláně. Zazářily nejen šperky, ale také hvězdné složení hostů včetně ambasadorů značky, jako Chiara Ferragni, Lily Aldridge a mnoho dalších.

Foto: archiv značky

Kulturní a společenské dění bylo kvůli pandemii jako vše ostatní pozastaveno. Nyní se ale postupně opět vracíme k životu, jak ho známe. To potvrzuje i italský šperkařský dům Bulgari, který uspořádal hned dvoudenní oslavu, jež byla věnována představení jejich nejnovější kolekce vysokého šperkařství a prémiových hodinek s názvem Magnifica.

Značka je spojována s hlavním městem Itálie, Římem, který je jejich hlavní múzou a zdrojem inspirace. Nyní ale vzdali hold druhému italskému městu, s nímž mají velmi úzký vztah a které je zároveň italskou metropolí módy, Milánu. Město tak díky této akci opět ožilo a ocitlo se v popředí zájmu mnoha zahraničních klientů a celebrit, kteří do města při této příležitosti zamířili.

Dva dny plné třpytu a hvězd

Celá akce se konala 3. a 4. června a byla zahájena soukromým koncertem v divadle La Scala pod taktovkou Pietra Mianiti, v rámci kterého zazněly skladby velikánů Giuseppe Verdiho, Giacoma Pucciniho a Vincenza Belliniho.  Díky nim si hosté vychutnali skutečně autentický italský operní zážitek.

Následující den se dění přesunulo do nádherné zahrady milánského hotelu Bulgari, kde bylo odhaleno to, kvůli čemu se celá tato událost pořádala – výběr z nových exkluzivních šperků a prémiových hodinek kolekce Magnifica. Instalace v podobě živých obrazů předvedla ty nejvzácnější kousky, které římský klenotnický dům dosud vyrobil. Celou atmosféru pod širým nebem, jež si vzácní hosté užívali, doplnilo speciální menu michelinského šéfkuchaře Niko Romito a kouzelný živý hudební doprovod pod vedením Beatrice Venezi, nejmladší italské dirigentky. 

Mezi pozvanými byli nejen zástupci médií a klienti, ale samozřejmě také ambasadorky značky, kterými jsou Lily Aldridge, Chiara Ferragni, Ester Expósito a známé tváře. Akci si tak nenechali ujít ani Lilly De Wittgenstein, Solange Smith, Vittoria Puccini, Anna Cleveland, Jaime Lorente, Alessandro Borghi, Serenay Sarikaya, Tamu McPherson, Nieves Alavarez, Alessio Lapice, Svetlana Khodchenkova, Alejandro Speitzer, Tanja La Croix a Leo Gassmann. 

A jaké róby hosté zvolili pro tento zážitek? 

Přehlídková show již brzy online! 

Značka se mimo jiné rozhodla natočit krásnou přehlídkovou show na jednom z nejikoničtějších milánských míst, v Galerii Viktora Emanuela II. To je dechberoucí samo o sobě, natož ve spojení s umem domu Bulgari. Film, který ukazuje nejen krásy Milána, se bude po celém světě vysílat 21. června. Nenechte si ho ujít.

Kouzlo kolekce Magnifica

Řada je samozřejmě opět inspirovaná Římem, ale šperkařský dům myslel také na město, ve kterém byla představena. Jako poctu Milánu zařazuje do kolekce Magnifica dva šperky inspirované jedním z nejznámějších milánských symbolů – hradem Sforzesco. Podoba pevnosti, ve které se nachází několik kulturních institucí a muzeí, se stala inspirací pro dvě výjimečné brože, zdobené diamanty v kombinaci s rubelitem a malachitem, nebo ametystem a karneolem. 

Čtěte dál