Beyoncé a Jay-Z jsou hlavními tvářemi nové Tiffany & Co. kampaně About Love

„Láska je diamant, který zdobí šperky a umění.“ Za tím si stojí jak manželé Carterovi, tak značka Tiffany & Co. To společně dokazují novou kampaní About Love.

Foto: archiv Instagramu @beyonce

Slavný manželský pár Beyoncé a Jay-Z se spojili s ještě slavnějším šperkařským domem Tiffany & Co. a společně nyní představují kampaň, která oslavuje tu nejkrásnější věc v životě – lásku. Ta nás všechny spojuje a jak manželé Carterovi, tak Tiffany & Co. jsou jí pohlceni. Přece jen je značka synonymem největších světových milostných příběhů již od roku 1837. Kampaň kromě společné lásky a vize představuje nejnovější vývoj nového kreativního směru luxusního šperkařského domu. Láska, spojení a oddanost. To symbolizuje vztah Beyoncé a Jay-Z, stejně jako jejich spojení s Tiffany & Co. a jejich společnou kampaň About Love. 

„Beyoncé a Jay-Z jsou ztělesněním moderní lásky. Jako značka, která vždy symbolizovala lásku, sílu a sebevyjádření, bychom si nedokázali představit ikoničtější pár, který by lépe reprezentoval hodnoty Tiffany. Je nám ctí, že se manželé Carterovi stali součástí rodiny Tiffany,“ řekl Alexandre Arnault, výkonný viceprezident pro produkty a komunikaci Tiffany & Co.

Foto: archiv značky, Mason Poole

Kromě dechberoucího looku Beyoncé, který přináší Audrey Hepburn vibes, a dokonalých šperků, je v centru dění první zveřejněné fotografie kampaně obraz Jeana-Michela Basquiata Equals Pi z roku 1982. Toto umělecké dílo je od svého vzniku až do současnosti součástí soukromé sbírky a kampaň Tiffany je jeho prvním veřejným představením. Značka tak posouvá dlouholetou tradici spolupráce s newyorskými tvůrci na vyšší úroveň.

Žlutý klenot 

Stále se ale jedná o kampaň šperkařského luxusního domu, a tak nesmí chybět vzácný klenot třpytící se na všechny strany. V tomto případě v kampani září legendární žlutý diamant Tiffany Diamond, který před Beyoncé vynesly pouze Sheldon Whitehouse, Audrey Hepburn a Lady Gaga. V kampani se však objevuje poprvé.

Foto: archiv značky

Tento ikonický diamant váží 128,54 karátu, má bezprecedentních 82 faset a je považován za jeden z nejvýznamnějších objevů drahých kamenů 19. století. Byl nalezen v roce 1877 v jihoafrickém Kimberley Mine a zakladatel Charles Lewis Tiffany jej zakoupil v roce 1878, čímž si značka upevnila pověst autority v oblasti diamantů.

Kromě tohoto výnamného šperku se v kampani objevují samozřejmě další skvosty z dílny Tiffany & Co., včetně návrhů Jeana Schlumbergera a oblíbené kolekce Tiffany T. Jay-Z v kampani například vynesl legendární brož Bird on a Rock od Jeana Schlumbergera, která byla zrekonstruována jako pár jedinečných manžetových knoflíčků. 

About Love

Celá kampaň se skládá nejen z nádherných fotografií od Masona Poole, ale také filmu uznávaného režiséra Emmanuela Adjeie, který obsahuje hudební provedení klasické písně „Moon River“. Uveden bude 15. září na webu Tiffany.com. Tuto melodii jistě znáte z filmu Snídaně u Tiffanyho z roku 1961 a nyní si ji budete moci poslechnout v podání hvězdné Beyoncé, kterou při zpěvu natáčí sám Jay-Z. Filmová scéna se bude odehrávat v domě Orum House v Los Angeles, který si pro tento účel vybrali sami manželé. 

Nejen že je kampaň About Love dokonale zpracována a představuje nádherné šperky, ona také poslouží k dobru. V rámci partnerství s manželi Carterovými se společnost Tiffany & Co. s hrdostí zavázala poskytnout dva miliony dolarů na stipendia a stáže pro Historicky černošské vysoké školy (HBCU). 

Foto: archiv Instagramu @beyonce

Čtěte dál