Acne Studios spolupracuje Fjällräven

Poprvé v historii své existence navazuje Fjällräven partnerství se značkou módního oblečení.

Foto: archiv značky

V rámci spolupráce představí značka Acne Studios kolekci oblečení a batohů inspirovanou tradičními modely z dílny Fjällräven, kterou chce vzdát hold švédskému výrobci outdoorového vybavení.

Na první pohled jsou tyto dvě značky velmi odlišné. Acne Studiosse mnohem více zaměřuje na umělecký dojem a vytváří modely k běžnému nošení. Fjällräven naopak s velkou vášní navrhuje funkční a odolné kousky, které přímo vyzývají k výpravě do divočiny vstříc novým zážitkům a které sbližují své nositele s přírodou. Acne Studios a Fjällräven mají ale i mnoho společného. Přestože jde o globální značky, z jejich tvorby je cítit silné pouto k rodnému Švédsku. Obě jsou také neústupné v otázce detailů, na nichž si dávají velmi záležet.

Foto: archiv značky

Spoluprací s módní značkou Acne Studiosse Fjällrävendostává více také k lidem ve městech. Svému novému publiku chce prostřednictvím ikonických produktů přiblížit přírodu a inspirovat lidi, aby vyjeli z města a objevovali krásu outdoorového života.

Při vytváření nové kolekceAcne Studios kreativní ředitel Jonny Johansson pečlivě vybíral každý kus, rozložil je na části, prostudoval jejich stavbu a následně z nich zachoval ty nejvýraznější rysy – a tak přenesl Fjällrävendo světa Acne Studios. Fjällräven vyrábí všechny své produkty a oděvy s ohledem na etická hlediska a životní prostředí, a proto doufá, že spolupráce s módní značkou pomůže probudit u více lidí lásku k přírodě a inspirovat další značky a společnosti k tomu, aby se chovaly zodpovědněji a vytvářely ikonické produkty, které přežijí déle než rychle se měnící módní trendy.

Foto: archiv značky

Výsledkem je kolekce plná modelů, které v sobě mísí design nejznámějších kousků Fjällräven spolu s jedinečnou osobitostí značky Acne Studios. Nové detaily, jako je lemování z nepravé kožešiny a reflexní značky na bundě Expedition Down Jacket nebo starorůžový pruh zdobící modrou dámskou parku, dávají klasickému designu svěží nádech. Kapsy se zvětšily a barvy typické pro Fjällräven, stejně jako technické materiály, byly použity poněkud hravějším způsobem.

Kolekce bude uvedena 6. září 2018 ve všech světových prodejnách Acne Studios, na acnestudios.com, ve Fjällräven Brand Centres v Amsterdamu, Oslu, New Yorku a Torontu a také na fjallraven.com.

Čtěte dál