5 dobrých rad, jak se rychle zotavit po rozchodu

Váš dlouholetý vztah pomalu a bolestivě dospěl ke svému zániku. Víme, co udělat, aby vaše trápení trvalo co nejkratší dobu.

Foto: Shutterstock

Nekontaktujte ho

Fráze: „zůstaneme kamarádi“ je opravdu jen fráze, což pravděpodobně víte. Po rozchodu si předejte opravdu všechny věci, a pak si zakažte proto veškeré formy komunikace. Ideálně po dobu několika týdnů. Pokud vám on stále píše, nebojte se mu jasně říct, že si to nepřejete.

Nešpehujte

Často zvládneme omezit fyzický kontakt, ale nedokážeme si odpustit sledování jeho Facebooku, Instagramu a dalších sociálních sítí. Buďte na sebe přísná a na internetu ho smažte, všude. Nebude vás pak tolik lákat dívat se na jeho profil. Pokud máte společné přátelé na sítích a hrozí, že ho uvidíte v komentářích nebo na fotkách, prostě si ho zablokujte. 

Je čas na změnu

Nemusíte hned volat plastickému chirurgovi, stačí malá změna, která vám dodá sebevědomí. Změňte účes, barvu vlasů, nakupujte nové šaty a boty… I drobné změny pro vás mohou být tím správným impulzem pro ukončení jedné životní etapy a začátek nové. 

Neseďte doma

Pár dní klidně neopouštějte svůj byt a plačte, pak ale vyrazte ven. Nechceme po vás, ať hned hledáte nového muže, prostě jen pozvěte kamarádky na skleničku. Mezi lidmi přijdete na jiné myšlenky a rychleji se zotavíte.

Začněte se hýbat

Pohyb je skvělá terapie. Díky sportu budete vypadat skvěle, a také se vyplaví ty správné hormony a vy se budete cítit báječně. Takže oprašte sportovní tašku a dejte si do těla. 

Čtěte dál