New online era is coming. Představujeme nový web HARPER'S BAZAAR

Zákon a pořádek: Hailey Bieber edition

Modelka nedávno uvedla na trh svou značku skincare produktů, která se ihned stala terčem soudní žaloby obviňující Bieber ve vědomém „ukradení jména”.
Oli Egler
——
28. června 2022

V polovině června letošního roku byla oficiálně představena nová značka Hailey Bieber, Rhode Skin. Nejen fanoušci modelky byli štěstím bez sebe – jednalo se totiž o péči zaměřenou na citlivou pleť a podporu funkce kožní bariéry. Přípravky prý několik let vyvíjela společně s dermatology a chemiky, a to tak, aby byly nejen efektivní, ale aby také splňovaly standardy všech mileniálů. Veganská receptura, cruelty-free, bez lepku a parfemací s cenovkou pod 30 dolarů za kus? Ano, prosím!

Plány na založení Rhode (což je i modelčino druhé jméno) prý vznikly již během pandemie a jedním z důvodů byl i dlouhodobý boj jejího manžela Justina Biebera s akné. Hailey se proto rozhodla ponořit se do tajů pleťové péče a v loňském roce se navíc spojila se skinace guru, doktorkou Barbarou Sturm, aby spustila „školu péče o pleť“. Její značka má také pomoci docílit tzv. „glazed” efektu, o čemž napovídala i její fotografie s glazovanou koblihou v ruce. #Yum

Jako rána z čistého nebe se však objevila na stole manhattanského soudu žaloba, kterou proti modelce podaly Purna Khatau a Phoebe Vickers – majitelky značky oblečení a doplňků Rhode, kterou dvojice založila v roce 2013. Ty vlastní ochrannou známku „Rhode” na několik typů oblečení a doplňků, přičemž také plánovaly rozšíření nabídky o domácí potřeby.

Podle informací se modelčin právní zástupce v roce 2018 pokusil koupit registraci ochranné známky od módní společnosti. Navzdory tomu, že ji spoluzakladatelky odmítly prodat, se Bieber i přesto rozhodla svou stejnojmennou značku uvést na trh. Žaloba tak byla podle prohlášení návrhářek nutná, jelikož si zákazníci mohou oba brandy plést. Podle nich to již nyní vyvolává zmatek mezi klienty a také finančně poškozuje jejich podnik.

Brand návrhářek není žádnou malou vedlejší činností – jejich kusy se prodávají v obchodech Saks na Fifth Avenue a na platformě Net-a-Porter, nosí je celebrity jako Beyoncé, Mindy Kaling a Rihanna, a navíc se objevily i na stránkách prestižních lifestyle časopisů. Podle zakladatelek značky má Hailey Bieber k dispozici disproporcionálně větší mediální vliv (45 milionů sledujících na Instagramu), ale také sledující jejího manžela a známých přátel. Modelka prý už nyní podala žádost na ochrannou známku wellness produktů a oblečení, o které chce svou skincare řadu rozšířit, což by zamíchalo karty o to více.

Objednejte si předplatné Harper‘s Bazaar

Časopis Harper‘s Bazaar
Předplatné

Podobné články

Sleduj nás
na instagramu